11 Reacties
8 maanden geleden
Ik ken Koelstra niet, maar quinny zapp is wel echt heel compact! Ik heb zelf een Macclaren paraplu buggy standaard in de auto liggen, die is ook wel compact.
7 maanden geleden
Wij hebben de Deryan Rolo met xl banden. Wel het gemak van grote wielen, boodschappenmand en een compacte buggy. Zoontje is 2,5, hebben de kinderwagen sinds 2 weken verkocht.
7 maanden geleden
https://www.vanastenbabysuperstore.nl/buggy-colibro-novel-dove?sqr=Buggy
Ik heb deze
7 maanden geleden
Reactie op Jover21
Joolz Aer 👌🏼
Ik heb 'm even opgezocht, prachtig! Maar poeh zelfs tweedehands nog erg duur, dat was niet helemaal de bedoeling voor buggy voor erbij
7 maanden geleden
Reactie op Marieke_85
Ik heb 'm even opgezocht, prachtig! Maar poeh zelfs tweedehands nog erg duu ...
Ja klopt. Wij hebben juist de eerste kinderwagen goedkoop op Marktplaats gekocht en daarna geïnvesteerd in een goede buggy. Is toch makkelijker mee te nemen en snel gepakt en weggezet. Wij gebruiken hem dagelijks voor boodschappen ed. en nemen hem ook altijd mee op vakantie, ook met het vliegtuig. Voor een buggy is deze ook erg comfortabel kinderen
7 maanden geleden
Reactie op Jover21
Ja klopt. Wij hebben juist de eerste kinderwagen goedkoop op Marktplaats ge ...
Ah ja ik begrijp het, slim!
Wij hebben de gewone kinderwagen juist intensief gebruikt. En op vakanties gebruikten wij al snel een draagzak of gewoon zelf lopen. Onze tweede was ook een erg braaf kind haha. De derde is net als de eerste wat meer met een mening 😅 dus dan is een wagen /buggy wel handig met een uitje. En omdat ze de laatste is, zijn we op zoek naar een goedkope oplossing 🙈
Maar begrijp dat jullie voor deze mooie buggy hebben gekozen!
7 maanden geleden
Quinny zapp heb ik ook gebruikt, is even vogelen met in en uitklappen maar wel super compact. Ik had er een via marktplaats gekocht destijds voor onze vakantie voor maar €20-30 en heeft het 2 vakanties intensief gebruik goed overleefd. De laatste vakantie hebben we ‘m achtergelaten op het vliegveld aan iemand waarvan de kinderwagen kwijt/kapot was gegaan tijdens de vlucht. We hebben ‘m daarna ook niet meer nodig gehad
7 maanden geleden
Reactie op nm87
Quinny zapp heb ik ook gebruikt, is even vogelen met in en uitklappen maar ...
Deze heb ik ook gekocht net voor 20 euro. Super blij mee! Ze zit er mooi in, hij rijd lekker voor een buggy en idd heerlijk klein in te klappen! Dus top voor de vakantie
6 maanden geleden
Hier een bugaboo butterfly erbij genomen (tweedehands), maar zijn dan nog steeds niet de goedkoopste. Wel super blij, klein op te vouwen, kunnen evt mee in vliegtuig, rijdt lekker, vooralsnog blij mee!