9 Reacties
één jaar geleden
Mijn zoontje heeft de fase slecht eten na een paar maanden eindelijk enigzins afgesloten... Hij eet sinds een paar weken weer wat beter, zijn bordje is na het avondeten nu meestal leeg. Maar dat heeft lang geduurd.. Wij hebben niet iets anders aangeboden, niet eten prima maar dan zonder eten naar bed... Soms nog wel een beker melk, soms nog iets van fruit maar meestal niks. En nu eet hij dus weer prima!
één jaar geleden
Ja hier eet ze momenteel ook heel slecht. Ik maak me er niet druk om. Wat fruit en groente eet ze meestal wel
één jaar geleden
Hier ook echt wat minder.. maar schijnt dat ze rond 2 jaar een stuk minder eten en het meest kieskeurig zijn qua voedsel. Ik blijf gewoon hetzelfde aanbieden en dan zie ik wel hoeveel hij er van eet :) ik zie ook dat er allemaal tanden en kiezen nog doorkomen, zal ook niet meehelpen..
één jaar geleden
Drama op het moment.😅 maar er komen momenteel 3 hoektanden tegelijk door hoop dat ze weer goed eet hierna.
één jaar geleden
Hier ook even geweest. Maar hier doet meneer alles voor een toetje of een stukje fruit. Hij begrijpt heel goed dan als je niet wil eten dan ook geen toetje bijvoorbeeld. Hij hoeft echt zn bord niet helemaal leeg te eten maar een groot deel ervan wel. Ook wil hij altijd veel drinken ipv eten. Ik haal zijn drinken weg tijdens het eten. Als hij dat een paar happen gegegeten heeft krijgt hij weer n slokje drinken.
Als hij echt niet wil eten omdat hij geen trek heeft hoeft het natuurlijk niet. Maar in onze ogen als je een toetje of een lekkere peer wil heb je dus wel honger en eet je eerst maar eens je brood of je groente op.