4 Reacties

4 maanden geleden

❤️❤️❤️❤️❤️

4 maanden geleden

Je neemt afscheid van een idee meer dan 1 kindje te hebben, dat is ook rouw! Daar mag je verdrietig om zijn. Jouw hoofd vertelt je dat het een bewuste keuze is, maar in je hart weet je dat er meer dan 1 kindje was geweest als het ‘makkelijker’ was gegaan. Sterkte! Een tweede zwangerschap lijkt er voor mij ook niet in te zitten. Ik probeer nog 3 maanden en dan zet ik een punt. Ik kies bewust niet voor vruchtbaarheidsbehandelingen. En ik geniet van mijn prachtige zoontje! Maar alsnog maakt het verdrietig en dat mag. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

4 maanden geleden

Alleen maar veel liefde en respect 🩷🩷 Er is geen goed of fout, je maakt de beste keuze voor en met je gezin en bent gelukkig met wat je hebt! Dat is altijd alleen maar goed 🩷🩷

3 maanden geleden

Ik snap wat je zegt, het is een droom waar je afstand van gaat nemen. Wat ontzettend sterk dat je begeleiding gaat zoeken. Ik hoop dat het je gat helpen. Ik ben zelf nog niet zo ver om het te accepteren, hoewel ik eigenlijk beter weet. We hebben 1,5 jaar geprobeerd voor een tweede, maar vooral het afgelopen halfjaar heb ik mega veel stress/woede ervaren en was in een korte tijd veel aangekomen. Hierdoor ben ik onvruchtbaar geworden en is mijn algehele gezondheid zwaar achteruit gegaan. Ik heb nu hulp bij een life coach en zij helpt me om die link met stress/woede en eten te doorbreken, inmiddels ben ik de eerste 10 kilo kwijt. Misschien is nog een wondertje gegund, misschien niet. Maar dan heb ik iniedergeval mezelf terug gewonnen en laat ik m'n man en dochter niet vroegtijdig achter. Tijd zal het leren, maar ik blijf doorgaan tot ik weer sterk en gezond ben. Ik hoop heel erg dat je je beter gaat voelen en mooie herinneringen maakt met je gezinnetje.