17 Reacties

één maand geleden

Wij hadden begin februari de overstap gemaakt naar een groter bed. Ging 2 weken super goed. Daarna is er denk ik iets van een slaapregressie of sprong of groeispurt gekomen en werd slapen een drama (alles en overal 🤣). Dus toen terug in ledikantje (al bleef slapen een drama) en sindsdien laten we hem zelf kiezen (altijd ledikantje🤭). Sinds een week gaat slapen eindelijk weer goed. Nu wil ik binnenkort een dekbed kopen voor het andere bed en kijken of hij dan weer naar het grote bed wilt

één maand geleden

Ledikantje zolang als hij er goed in slaapt.

één maand geleden

Zoontje van december 21 slaapt nog steeds in zijn ledikantje, ligt hier nog goed in ook. Heeft wel een donsdeken en hoofdkussen ondertussen 😊

één maand geleden

Onze kerel van december 21 ligt ook nog in een ledikant. Maar met nog 1 onderweg denk ik toch dat ik de overstap wil maken naar een open bedje, maar misschien toch een meegroei bed zodat hij eerst nog in een ledikant ligt maar de zijkant er af kan met de tijd haha

één maand geleden

Hier net voor sinterklaas over gegaan naar een groot bed omdat we haar alvast wilde laten wennen. Haar ledikantje ging namelijk naar haar zusje die geboren is op 28/01/2024. Vanaf dag 1 is het een succes en wou ze absoluut niet meer in d'r ledikantje. Nu komt ze in de ochtend zelf uit bed om lekker tussen ons in te kruipen (rond 7 uur)

één maand geleden

Reactie op Becky96

Onze kerel van december 21 ligt ook nog in een ledikant. Maar met nog 1 ond ...
Zo hebben wij het ook gedaan. Zusje ligt in de ledikant en hebben voor onze zoon een bedje van 140x70 die we nu nog als ledikant gebruiken, zolang hij dit accepteert en er niet uit klimt. Daarna kan 1 zijkant eruit.

één maand geleden

Hier wilde meneer zelf in het grote bed slapen. Na 2 weken vragen om een groot ben hebben we een gewoon 1 persoonsbed aangeschaft. Hij slaapt hier nu 2 maanden prima in

één maand geleden

Wij zijn aan het voorbereiden om volgend weekend over te gaan naar een nieuwe kamer, mét groot bed. Maar zijn ledikantje gaat ook nog eventjes mee, zodat hij de eerste dagen kan kiezen.

één maand geleden

Reactie op mmmiriammm

Wij zijn aan het voorbereiden om volgend weekend over te gaan naar een nieu ...
Al paar keer de kamer laten zien, bijvoorbeeld toen mama ging verven. En een mooi dekbedovertrek met autootjes erop.

één maand geleden

Leuk om jullie reacties te lezen! Bedankt!

één maand geleden

Hier nog ledikant met slaapzak!

één maand geleden

Ledikant Zo lang ze er niet uit klimt blijft ze er lekker in! Ze is en blijft toch de jongste en hoeft geen plaats te maken 😉

één maand geleden

Onze zoon van dec 21 gaf zelf aan in een groot bed te willen. Eerste nacht was hij zo enthousiast dus even wennen. 2de nacht ging gelijk goed, slaapt nu goed door. Wel vroeger wakker want speen is ook weg voortaan. Nu paar dagen sinds de klok is verzet wat meer last om te gaan slapen, maar wordt nu langzaam aan weer beter.

één maand geleden

Reactie op Anoniem1802

Onze zoon van dec 21 gaf zelf aan in een groot bed te willen. Eerste nacht ...
Ligt in de brimnes van de ikea trouwens. Met een uitvalsteun. Wij vonden peuterbed jammer voor een paar jaar

één maand geleden

Ons zoontje van dec ‘21 wilde ineens niet meer in z’n ledikant slapen. Alleen bij ons (nooit eerder gedaan). Groot matras op de grond gelegd en vanaf die dag slaapt hij zonder problemen weer op zijn eigen kamer op het losse matras. Groter bed is dus besteld maar heeft lange levertijd :)

één maand geleden

Hier ook nog ledikant en slaapzak. Denk in/na de zomer eens langzaam beginnen aan een overstap. Ze is van begin december 2021.

25 dagen geleden

Mijn zoon (december ‘21) slaapt sinds februari in een groot (140-200) huisjes bed. Vind het wel fijn als ik bij hem blijf tot hij slaapt maar dat vind ik prima voor nu. Hij slaapt al sinds januari niet meer met een slaapzak.