5 Reacties

vor einem Jahr

Hier word alleen maar rösti gegeten👍🏻 en dat al ongeveer 1 jaar lang😂😂 hier nooit een goeie eter gehad. Maar nu begint ze langzaam her en der wat van de borden af te pikken. Hier worden de borden niet kant en klaar voorgeschoteld maar mag ze zelf opscheppen/voelen/proeven wat ze wil. Dit is echt iets wat je langs je neer moet leren leggen en geen strijd/frustratie punt van moet maken want dat merken ze heel goed, werkt averechts (wat je denk ik zelf ook wel weet😅) het zal echt een fase zijn.

vor einem Jahr

Bij mijn zoontje duurt deze fase ook al heeeeeeeeeeel lang, 9 mnd ofzo. Hooguit een keer komkommer of avocado als je het al groenten mag noemen. Verder helemaal niks aan groenten. Hij proeft wel veel, daar ben ik blij mee maar vooralsnog levert dat nog niks op… dus ben benieuwd of je hier goede tips krijgt.

vor einem Jahr

Nee hier ook. Ben al blij met de wortel en taugé in een loempia. Plus verstopte wortel in pannenkoek. Humus zongedroogde tomaat is ook een hit.

vor einem Jahr

Stamppotten? Hutspot, boerenkool oid misschien? Ik heb een goede eter, maar losse groente loopt hij niet enorm warm voor. Stamppot, pasta of soep gaat er doorgaans juist wel goed in.

vor einem Jahr

Nee helaas ook niet. Wat ik vandaag maar weer eens heb gedaan is gekookte groente door de brinta dat eet hij wel.