11 Reacties

2 maanden geleden

het eerste wat ik me afvraag is: krijg je genoeg aandacht van je man? mijn gevoel zegt dat jij de aandacht die je van je ex krijgt hartstikke fijn vindt. totaal herkenbaar natuurlijk en zeker tijdens de tropenjaren normaal dat dit in je huwelijk misschien ontbreekt. maar vraag je af wat dit lange termijn zou betekenen. ook met je ex zal de spanning van het begin van een potentiële relatie op gegeven moment over zijn. hij is niet voor niks je ex, waarom zijn jullie toen uit elkaar? en wat blijft er uiteindelijk over als jullie de stap met elkaar wagen? twee gebroken gezinnen, en zeker 6 gebroken kinderharten. ik zeg niet per se dat je het niet moet doen hé, maar denk er even heeeeeeeeel goed over na wat de gevolgen zijn. voor jezelf, je man, je kind. maar ook je ex, zijn vrouw, zijn kinderen. waar gaan jullie wonen? ben je bereid om voor 6 kinderen te zorgen (stel hij gaat voor co ouderschap)? hoe gaat je leven er over 3 jaar uitzien? ben je daar klaar voor? of is het gewoon fijn nu spanning en aandacht te hebben omdat je dat tegenwoordig mist? de antwoorden kan je alleen zelf geven, maar uit ervaring en veel verhalen kan ik wel zeggen dat ik niet geloof dat hij 1 2 3 alles achterlaat voor je. succes.

2 maanden geleden

Reactie op DENL11

het eerste wat ik me afvraag is: krijg je genoeg aandacht van je man? mijn ...
Super fijn je reactie! De spanning die ik met hem heb mis ik bij mijn man idd, dit uitgesproken te hebben gaat er niks veranderen ik ben helemaal oké met mijn keuze Wij zijn toen hotelkamer gegaan omdat we vrij jong waren haha ik van 12 en hij 23 dus best een verschil, het is gewoon gek ik heb m weer voor het eerst gezien en het voelde meteen weer goed als van oud we houden ook echt van elkaar en spreken dat uit. Ik snap dat hij niks zou opgeven gelijk voor me, hij zegt ook elke keer als het aan mij ligt pak in nu me spullen rij ik naar je toe blijf ik bij je ga niet meer weg. Maar zijn kinderen zitten in zijn hoofd wat ik begrijp! Bij hun thuis is het ook echt niet meer oké ze praten amper en leven langs mekaar heen

2 maanden geleden

jeetje. 12 en 23. nou heel eerlijk klinkt dat in mijn ogen niet als een gezonde relatie toen. wat ik al zei, denk eerst even heel erg goed na. je gaat jezelf ook geen plezier ermee doen om de tweede vrouw in zijn leven te worden. probeer je emoties even aan de kant te zetten en denk na over de lange termijn en alle ellende die dit wellicht met zich mee kan brengen. zowel als jullie er voor gaan, maar ook als hij niet bij zijn gezin weggaat voor je.

2 maanden geleden

Reactie op DENL11

jeetje. 12 en 23. nou heel eerlijk klinkt dat in mijn ogen niet als een gez ...
Nee waren jong idd! Alleen toen wel 3 jaar samen gelopen en ging allemaal goed alleen toch mee gestopt, lange termijn hebben we t over en zouden t eventueel goed kunnen regelen beide goede baan etc alleen zijn schoonmoeder en vrouw zijn echt heksen haha zijn vrouw is nu 30

2 maanden geleden

Eerlijk antwoord? Ja hij blijft bij haar. Heeft niet met materialistisch te maken. Hij kan tegen jou zeggen wat hij wil, maar dat wil niet zeggen dat hij niet hetzelfde zegt tegen z’n vrouw als ze samen in bed liggen? Je kent maar 1 kant van het verhaal vanuit hem. Misschien is het alleen de spanning die hij zoekt, maar een huwelijk en 5 kinderen zet je hopelijk niet zomaar opzij voor een fling van 7 dagen (ze zegt dat je 7 dagen contact hebt weer?) Klinkt meer als een opvlieging van beide kanten. Zie je jezelf al als stiefmoeder van 5 kids? Beste is op jezelf te focussen (als je relatie nu over is), je eigen geluk te zoeken. Je wil ook niet op je geweten hebben dat je een gezin met 5 kinderen hebt stuk gemaakt door aan hem te trekken, hij moet zelf afstand doen zonder jouw invloed wil het überhaupt ooit een kans van slagen hebben.

2 maanden geleden

Wat ik nu ga zeggen ga je waarschijnlijk niet leuk vinden. Ik vind het eerlijk gezegd al erg ver gaan voor iemand (hij) die getrouwd is, een gezin van 5 heeft maar nu al zo bezig is met iemand anders. Als ik zou horen dat mijn vriend dit soort dingen doet, zegt en denkt zou mijn wereld instorten, of ik nou op dat moment gelukkig getrouwd ben of dat we (even)in zwaar weer verkeren. Stop met stoken in een huwelijk! Of hij daar nu wel of niet gelukkig in is! Een echte vent zou eerst zijn relatie op een correcte manier beëindigen en pas dààrna verder gaan met iemand anders. Hij mist duidelijk en gebrek aan respect. Wat zou hem weerhouden dit over zoveel jaar niet ook bij jou te flikken? Hij is bang dat hij zijn kinderen kwijt raakt? Dan kan hij nu beter hele andere keuzes gaan maken want als zijn vrouw er nu achter komt is die kans best groot, terecht of niet. Ik kan niet helder opmaken of jij jouw relatie al beëindigd hebt of niet maar zo niet, dan geldt al het bovenstaande ook voor jou! Handel alles eerst op een nette manier af! Denk aan je eigen kind! Besteed daar je tijd aan i.p.v. een verliefdheid achterna te jagen.. Sorry voor mijn directheid maar ik vind dit, van jullie beiden, echt niet kunnen...

2 maanden geleden

Reactie op Ukkie21

Wat ik nu ga zeggen ga je waarschijnlijk niet leuk vinden. Ik vind het eer ...
Heyhey! Ik waardeer je eerlijkheid! Mijn relatie is al beëindigt… hij is altijd eerlijk naar z’n vrouw geweest alleen die heeft dus zelf ook laten merken en aangegeven dat zeggen gevoel meer heeft en het niet ziet zitten. Uiteindelijk zelfs gezegd ga je ding doen en je eigen gevoel achterna

2 maanden geleden

Reactie op S_2021

Eerlijk antwoord? Ja hij blijft bij haar. Heeft niet met materialistisch te ...
Heyhey! Bedankt voor je antwoord.. hij heeft zijn relatie inmiddels beëindigt wij hebben wel contact nog maar gewoon normaal geen gekke dingen en hebben elkaar echt gewoon gemotiveerd om voor onze partner te gaan alleen bij mij zat het er sws niet in ik had er sws een einde al aan gemaakt, Mijn relatie is ook voorbij

2 maanden geleden

Gedoemd te mislukken, hij blijft bij haar en houd jou er bij zolang hij het volhoud om van 2 walletjes te eten. Als hij niet meer om kan gaan met zijn schuldgevoel naar zijn vrouw en kinderen word jij gedumpt en dat was het. Denk dat dit het verloop gaat zijn. Hoeft niet maar denk van wel

2 maanden geleden

Eerlijk? Ik kots vrouwen zoals jou echt uit, zo stoken in een huwelijk. Vreselijk! 😵‍💫

één maand geleden

Wat verwacht je hier nou van deze groep? Dit zijn allemaal moeders met kinderen, denk je dat die gaan adviseren ‘Joh gooi lekker twee gezinnen overhoop, is leuk voor je kinderen?’. Maar wat ik nog zieker vind ik is dat ik lees dat toen hij 23 was, hij met jou ging terwijl jij 12 was. Dit is strafbaar en voor dit soort mannen is een term… Nu ik toch bezig ben, dan toch hier mijn advies: Weg rennen van deze man, en wel zo hard en ver als je kan. Doe je het niet voor jezelf, doe het dan voor je kind!