4 Reacties

één jaar geleden

Ons zoontje gaat slapen tegen 20u en slaapt, normaal gezien, tot ongeveer 7u/7u30. Hij heeft nu ook wel een periode van al een aantal weken dat dit regelmatig rond 6u al is. Hij slaapt 's middags van 12-14u (max 14u30). Als hij niet uit zichzelf wakker wordt, gaan we hem halen want anders krijgen we hem 's avonds niet in bed..

één jaar geleden

Ons dochtertje gaat tussen 19.30 uur en 20.15 uur naar bed en is tussen 7.30 uur en 8.30 uur wakker. De dagen dat ze naar het Kdv gaat slaapt ze meestal niet want ze vind het te leuk om te slapen 🙈. De dagen thuis slaapt ze 2 tot 2,5 uur en breng ik haar tussen 13.00 uur en 14.00 uur naar bed.

één jaar geleden

Onze dochter wil soms in de middag niet meer slapen. Desondanks is ze wel gewoon om 05:30 uur wakker. Ze slaapt de laatste weken dus enorm weinig.. las ook dat er rond de 2 jaar een slaapregressie is

één jaar geleden

Onze dochter heeft nu ook een paar keer gehad dat ze om 6.00 wakker werd, ze wordt volgende week 2. Normaal slaapt ze van 19.00 tot 7/7.30. Overdag ong 12.30-15.00/15.30. echt een slaapkopje dus maar ze heeft de laatste 2 weken een paar keer ineens haar middagslaapje geweigerd. Misschien inderdaad een regressie onderweg? Ik laat haar soms ook liggen, want spelen /kletsen in bed is ook uitrusten. Ik heb helaas geen tips...