6 Reacties

één jaar geleden

Als t vooral met schoenen is, kan t ook aan de schoenen liggen. We zijn met onze zoon ermee bij de dokter geweest, en die zei toch ook kijk t nog even aan ( maar onze zoon doet t maar afentoe)

één jaar geleden

Reactie op Floepa

Als t vooral met schoenen is, kan t ook aan de schoenen liggen. We zijn me ...
Ik zie het met de oude schoenen, de nieuwe schoenen en de blote voeten😅 maar als ze rent dan doet ze dat gewoon op de hele voet.

één jaar geleden

Mijn zoontje doet het ook af en toe, maar heeft hij ook geleerd op peuterdans.

één jaar geleden

Ons zoontje loopt ook vaak op ze tenen. Doet dit met schoentjes maar ook gewoon als die op ze sokken loopt. Deed dit een tijd geleden ook een periode en daarna was dat weer klaar dus ik zie er niet teveel achter. Voor de rest zie ik geen andere dingen waar het mee kan samen hangen dus geef het gewoon niet teveel aandacht

één jaar geleden

Onze dochter doet dat ook regelmatig maar het is met fases en ik zoek daar verder niets achter. Ik corrigeer het wel als ik het zie en bij het KDV corrigeren ze het ook

één jaar geleden

Mijn zoontje doet het ook soms en mijn vriend maakt zich dan meteen zorgen omdat hij het in zijn kindertijd ook deed en het bleek dat hij (te) korte achillespezen heeft. Hij moest daarvoor naar de fysio, maar heeft er tot op de dag van vandaag best wel last van. Hij kan bijvoorbeeld niet hurken en hij blesseert de pezen snel. Nu kan mijn zoontje ontzettend goed hurken en is het tenenlopen geen gewoonte dus ik maak mij geen zorgen. Als je je wel zorgen maakt, kan je altijd even langs een fysio om dit te checken.