16 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hier staat ie de hele dag aan馃樁 soms hebben we hang dagen en soms is het gewoon achtergrond

茅茅n jaar geleden

Alleen eind van de middag tijdens het koken.

茅茅n jaar geleden

Hier ook alleen tijdens het koken.

茅茅n jaar geleden

In de weekenden in de ochtend en als ik even ongestoord moet poetsen 馃槄

茅茅n jaar geleden

Vrij weinig. Alleen na het middag slaapje even rustig op schoot wakker worden (op mijn vrije dagen en in het weekend) en soms in de ochtend of voor het slapen nog even. Als bij elkaar max 30 minuten denk ik.

茅茅n jaar geleden

Ochtend voor opstart, middag voor bed moment en avond voor bed moment. Tussendoor uit

茅茅n jaar geleden

Eigenlijk vrijwel nooit. Ik probeer de tv te vermijden tenzij ik echt even aan mijn limiet zit en mijn man dan niet thuis is. We kijken zelf ook geen tv op momenten dat de kleine wakker is. We hebben de afgelopen weken in de weekenden wel steeds een klein stukje van Cars samen gekeken.

茅茅n jaar geleden

Wij kijken in de middag een halfuurtje tijdens het yoghurt eten. Meestal iets van Nijntje, Kikker, Juf Roos of Engelse dingen op YouTube (Miss Rachel of Daniel Tiger).

茅茅n jaar geleden

Bij ons geen kindertv en overdag ook vrijwel geen tv aan, tenzij er iets bijzonders is, zoals olympische spelen of wk voetbal. Dan kijkt hij graag mee naar de bewegende poppetjes. We overwegen om vanaf morgen Sinterklaasjournaal te kijken, maar meer voor onszelf om het verhaal te volgen en om mijn zoon te leren wie sinterklaas en de zwarte pieten zijn. Heb daar ook een boekje voor gekocht om dat uit te leggen en bijbehorende woordjes te leren.

茅茅n jaar geleden

Niet. Ook geen tablet oid. Ze vermaakt zonder ook prima en wil dat zo lang mogelijk houden.

茅茅n jaar geleden

Door de weeks alleen tijdens het koken en soms na het eten. In het weekend soms in de middag ook even wanneer het slecht weer is

茅茅n jaar geleden

Verschilt! Soms Alleen tijdens koken en poets momenten, soms wat vaker. Heb een pittige eerste trimester gehad met veel overgeven dus had soms ook echt geen optie even

茅茅n jaar geleden

Vaak tijdens het koken of wanneer hij thuiskomt van de opvang oid. Tot voor het slapengaan. Soms in het weekend overdag ook wel eens. Verder heb ik vaak de tv aan maar dan op een radio zender. In het weekend mag hij sochtends even bij ons in bed op de iPad filmpjes kijken.

茅茅n jaar geleden

Bij ons staat de tv ook regelmatig aan. We zijn dit gewend als achtergrondgeluid zeg maar. Ze speelt gewoon met haar speelgoed. Alleen 's ochtends en voor het slapen gaan, blijft ze zitten kijken. We zijn ook iedere dag even erop uit, dus dan kijkt ze natuurlijk ook geen tv.

茅茅n jaar geleden

Alleen als ze ziek is of bij lange autoritten. En heel soms als we een avond uit zijn geweest en sochtends nog half slapend op de bank liggen :)

茅茅n jaar geleden

Tijdens het koken ga ik het denk wel inzetten, is nu vaak een stressmoment!