8 Reacties
10 maanden geleden
Ik zou willen dat ze zo lang zou slapen. Hier is het al maanden voor 6 uur 😫
Tips om langer te slapen heb ik helaas niet, want hier werkt niks 😅
10 maanden geleden
Oh wat zou ik een m#€&rd doen om eens te slapen tot 7uur/8u. Hier al 2 jaar elke dag tussen 5 en 6 😵💫 dus geen tips .
10 maanden geleden
ik denk dat de tijd van wakker worden niet heel gek is, dat heeft die van mij ieder geval nog nooit gered maar vaak zie je als kindjes vroeger wakker gaan worden en langere periode aanhoud dat er toch wat moet veranderen aan de slaapjes overdag. ik zou is kijken om tijdje van 13.00 tot 14.30 te laten slapen. ik vind 20.00/20.30 nog best laat heb je dit altijd zo gedaan? of is dit nieuw ? want kan zomaar zijn dat ze dan te vermoeid is en dan worden kindjes ook weer vroeger wakker. succes
10 maanden geleden
12 uur in de nacht is keurig. Kindjes hebben naarmate ze ouder worden steeds iets minder slaap nodig. Dus klinkt niet gek dit.
10 maanden geleden
wij hebben andere slaaptijden, maar hier is wel hetzelfde aan de hand de afgelopen week! denk inderdaad wat al gezegd is: of te laat naar bed of te veel slaap overdag. Wij gaan eens beginnen met wat eerder naar bed te brengen.
10 maanden geleden
Hier is het sinds deze week elke ochtend vroeger!!! Vanmorgen zelfs 04.15u.. begrijpner werkelijk niks meer van! Wat een ellende