6 Reacties
één jaar geleden
Alvast proficiat!!🥳
Meeste kindjes die zo vroeg wakker worden hebben het stiekem een beetje koud. Misschien een (dun) extra laagje aankleden? Onze dochter word morgen 2 en zodra we haar een extra laagje aan hadden gedaan sliep ze nog eventjes door
één jaar geleden
Reactie op Decembermama21
Alvast proficiat!!🥳
Meeste kindjes die zo vroeg wakker worden hebben het s ...
Dankjewel! 😘
Ik ga dat eens proberen de komende dagen. Bedankt voor de tip!
één jaar geleden
Geen tips, wel herkenning. Ook een baby van bijna 4 maanden dus het breekt wel echt op nu. De baby slaapt trouwens prima (al zit ze nu in een slaapregressie helaas). Het lijkt in ieder geval een fase (of slaapregressie 2 jaar??) want sinds kort slaapt ze van 19:15 tot 5:45. Nog te vroeg, maar voor nu is het uitslapen. Ze is wel flink verkouden, dus misschien komt het ook omdat ze een beetje ziek is 🙈
één jaar geleden
Reactie op 2021decbaby
Geen tips, wel herkenning. Ook een baby van bijna 4 maanden dus het breekt ...
Oh. Hier hetzelfde. Ons dochtertje is ook op en af wat ziekjes. Zal er idd misschien ook wel wat mee te maken hebben. Voelt wel altijd ‘goed’ die herkenning. Wetende dat ik niet alleen ben want zo’n dagen/nachten wegen soms enorm zwaar. Raar maar waar, ik ben altijd blij als de zon opkomt. Succes nog!
één jaar geleden
Reactie op Liz899
Hoi! Naast de tip over een extra dekentje denk ik ook aan een iets latere b ...
Wij proberen inderdaad ook de bedtijd te verlaten. Maar aangezien ze steeds zo vroeg wakker is, is ze ook super moe ‘s avonds. Meestal lukt het wel om het te rekken tot 18:30.. De laatste dagen verloopt het iets beter, extra legging + dekentje + iets latere bedtijd.
Hopen natuurlijk op beterschap!
Bedankt alvast voor de tip! 💋