9 Reacties

10 maanden geleden

Op mijn werk leggen we de kinderen die tussen de slaapjes in zitten om 11 uur naar bed. Ze kunnen dan een langer slaapje doen en redden het daarmee meestal wel de hele dag. Inplaats van 2 korte doen ze dan gewoon 1 lange.

10 maanden geleden

Mijn zoontje van 11 maanden slaat ook steeds vaker z’n slaapje over. Volgens consultatiebureau was dat voor deze leeftijd vrij normaal!

10 maanden geleden

Reactie op EstherVJ

Mijn zoontje van 11 maanden slaat ook steeds vaker z’n slaapje over. Volgen ...
Ja echt? Maar het gekkie is, hij geeft wel aan moe te zijn.

10 maanden geleden

Reactie op EstherVJ

Mijn zoontje van 11 maanden slaat ook steeds vaker z’n slaapje over. Volgen ...
Ja, hier hetzelfde, al sinds een paar weken. Maak me er niet echt druk over áls hij tenminste een wat langere ochtenddut doet. Anders is 't best wel klein drama de rest van de dag.. beetje jammerig, aanhankelijk etc. En met een goed slaapje; heel vrolijk ventje gelijk 😂 dus vooral invloed op hoe zwaar ik zelf de dag beleef..

10 maanden geleden

Ja echt? Maar het gekkie is, hij geeft wel aan moe te zijn.
Ja ze zijn ook wel moe he, maar gewoon koppigheid denk ik. Heeftie van z'n vader 😜

10 maanden geleden

Reactie op Mama_R

Ja ze zijn ook wel moe he, maar gewoon koppigheid denk ik. Heeftie van z'n ...
Hahahaha! Dat dussss 😅

10 maanden geleden

Reactie op Mama_R

Ja, hier hetzelfde, al sinds een paar weken. Maak me er niet echt druk over ...
Jaa, breng hem nu in de middag rond kwart voor 1 naar bed en dan slaapt hij 2,5 uur. 😊

10 maanden geleden

Reactie op Mama_R

Ja, hier hetzelfde, al sinds een paar weken. Maak me er niet echt druk over ...
Haha, ja, dat herken ik ook wel, ja! Dan gaat hij hier ‘s avonds maar wat eerder naar bed 😬

10 maanden geleden

Je kan proberen het eerste dutje korter te maken, dus bijv max 1u, dan heeft hij nog genoeg slaapbehoefte voor 2e dutje. En evt toch je kindje om 7u wakker maken, als ie tot 8u slaapt, heeft hij al een uur extra slaap gehad die dag, dus minder moe om dutjes te doen! Ik doe hetzelfde bij mijn dochter van 11 maanden; 1e dutje max 1 uur, 2e dutje max 1,5 uur dus totaal 2,5u slaap overdag. Dan kan ze snachts nog 12u pakken van 19-7. Hopelijk helpt het :)