11 Reacties

10 maanden geleden

Jup gisteren prik gehaald en meteen koorts en ontroostbaar. Proberen umh veel te laten slapen want onze kleine is er doodmoe ervan!

10 maanden geleden

Vervelend dat jullie zo'n zware nacht gehad hebben. Ik heb vorige week een half uur van tevoren voordat ze haar prikjes kreeg een zetpil gegeven en ze is er goed doorheen gekomen misschien werkt dat de volgende keer ook bij jullie dochtertje

10 maanden geleden

Ja hier ook vorige week prik gehaald en 3 dagen koorts gehad en nauwelijks geslapen overdag en 's nachts. Hij is nu pas weer een beetje zichzelf.

10 maanden geleden

Reactie op Eliesje

Vervelend dat jullie zo'n zware nacht gehad hebben. Ik heb vorige week een ...
Bedankt voor je advies hopelijk bij de volgende prik gaat dit me helpen!

10 maanden geleden

Nou ik aan de hand dat het nu bijna 2 uur ‘s nachts is zegt het genoeg hier gister ochtend de prik gehad omg wat een drama en die nacht hiervoor ookal van 3 tot 6 wakker geweest uit het niks ben echt kapottttt!!!

10 maanden geleden

Reactie op Eliesje

Vervelend dat jullie zo'n zware nacht gehad hebben. Ik heb vorige week een ...
Bij ons is duidelijk aangegeven dat je geen paracetamol voor de prikken mag geven omdat dan de werking minder goed zou zijn….

10 maanden geleden

Reactie op yenna 🍀

Bij ons is duidelijk aangegeven dat je geen paracetamol voor de prikken mag ...
Ik had het aangegeven en ze zei gewoon dat dat mocht geen probleem🤷🏼‍♀️

10 maanden geleden

Reactie op yenna 🍀

Bij ons is duidelijk aangegeven dat je geen paracetamol voor de prikken mag ...
Zo werkt dat eigenlijk niet. Maar ik ben het wel eens met niet te snel paracetamol geven. Want de koorts is eigenlijk een hulpmiddel van je lichaam om het virus of een infectie in zijn nadeel te laten zijn en zo makkelijker te bestreiden. Ik geef mijn dochter daarom alleen pcm als ze echt hoge koorts heeft en er veel van huilen moet. Andere koorts laat ik gewoon uitbroeien.

10 maanden geleden

Hoi, Wat kan helpen de volgende keer is de prikplek lichtjes koelen als ze daar last van heeft. En fietsen met haar beentjes als ze nog niet loopt. Onze dochter van 11 maanden kan lopen, en keer ervoor heb ik haar beentjes bewogen en ze had veel minder last dan de keren ervoor. De volgende spuitjes zijn volgens mij niet meer in de benen, maar in de armpjes. Maar ook hier, blijven bewegen zodat ze niet stijf worden. Dan doet het extra zeer.

10 maanden geleden

Reactie op Evelienaa

Zo werkt dat eigenlijk niet. Maar ik ben het wel eens met niet te snel para ...
Sorry maar jij weet hoe het werkt?? Staat hier toch echt heel duidelijk op het rivm

10 maanden geleden

Reactie op yenna 🍀

Sorry maar jij weet hoe het werkt?? Staat hier toch echt heel duidelijk op ...
Ja dit is ons ook verteld. Geen paracetamol voor of na een vaccinatie als het kan.. tenzij in TS haar geval, dan zou ik nadien ook wel een zetpilletje hebben gegeven. Denk dat het vooral advies is en tis niet dat de vaccinatie dan helemaal niet werkt, anders waren ze er we strenger op geweest. Komt vast wel goed either way 👍