25 Reacties

één jaar geleden

Precies het laatste wat je zegt dat hou hé zoontje wakker 's nachts, ze verwerken dan wat ze leren en doen. Lees het Oei ik groei boek maar.😊

één jaar geleden

Hier ook. S avonds heel erg moeite met inslapen. Continu huilen als we de kamer uitgaan (overdag heeft ze dit niet?) en s nachts ineens weer wakker worden en fles.. en weer rond 6:00 wakker

één jaar geleden

Mijn dochtertje is vandaag 8 maanden geworden maar is ook al een week in deze fase. Ik kan wel janken. Heledag is ze chagarijnig niks is goed. Overdag slapen gaat prima maar snachts een drama om de 2/3 uur krijsend wakker en niet meer willen slapen en alleen maar willen zitten en staan. Vannacht heb ik een uur lang door de kamer heen gelopen om haar rustig te krijgen. Hoop maar dat ze snel kan kruipen, en zichzelf kan optrekken 😩

één jaar geleden

Reactie op C hantal

Precies het laatste wat je zegt dat hou hé zoontje wakker 's nachts, ze ver ...
Die heb ik, inderdaad! Ik volg het ook in de app. Maar het blijft ondanks de kennis pittig.

één jaar geleden

Herkenbaar! Onze zoon kwam vanochtend om 5 uur. Ik heb de dutjes maar meegedaan vandaag.

één jaar geleden

Reactie op MommyOfSofia

Mijn dochtertje is vandaag 8 maanden geworden maar is ook al een week in de ...
Jemig… Wat heftig. En al een week. Heel veel succes. Het scheelt (voor mij) enorm om te weten dat we niet de enige zijn die ‘s nachts met hun baby in de armen rondlopen. Veel mama’s lopen er op hetzelfde moment hetzelfde bij.

één jaar geleden

Reactie op Herfst27

Die heb ik, inderdaad! Ik volg het ook in de app. Maar het blijft ondanks d ...
Dat ben ik met je eens, ons dochtertje word tussen 4 en 6 wakker sinds een paar weken. Waar ik eerst 30x heen en weer liep om haar in slaap te krijgen, geef ik haar nu een volledige fles van 180 ml in haar slaapzak, geen luier verschonen en in het donker. Fles leeg, speen erin, 5 minuten wachten en ik kan haar terug leggen. Om 8 uur maak ik haar weer wakker en dan begint ook de dag van de oudste.

één jaar geleden

Reactie op MommyOfSofia

Mijn dochtertje is vandaag 8 maanden geworden maar is ook al een week in de ...
Dit heeft bij ons een paar nachten geduurd, spontaan ineens veel kleine flesjes en verder slapen. Gaat vanzelf over zie je nu maar met ons.

één jaar geleden

Ja onze dochter heeft t 1,5 tot 2 weken gehad. Het was echt een drama 😭. Gelukkig sinds dit weekend gaat her weer beter en slaapt ze weer door. Sinds die weken zat ze ook in dr sprong en kreeg ze tandjes dus echt alles tegelijk. Maar nu is ze weer hartstikke vrolijk en kruipt er op los ☺️ dus het is even doorbijten maar het komt echt goed 😘

één jaar geleden

Hier dochter bijna 8 maanden en we zitten er al 1,5 dik in, echt de zwaarste sprong tot nu toe. Overdag sliep ze goed maar savonds als we haar na bed doen na precies 40 min hysterisch schreeuwen en gewoon niet meer kunnen slapen hele nachten tot 2/4 uur bezig geweest en helemaal kapot. Afgelopen 3 dagen heeft ze in de kinderwagen bak geslapen de hele nacht was dan ook het enige waarin ze door bleef slapen maar we proberen elke avond weer opnieuw in eigen bed. Nu vanavond redden ze ineens het avond eten niet meer en was ze zo moe dus ik snel zonder avond eten en bad een was hand over haar heen gehaald pyama aan en fles erin kon der zo weg leggen en ze is nog niet wakker geworden dus ik hoop echt op een doorbraak want ga er echt aan onderdoor.. 😀

één jaar geleden

Reactie op Ceboel89

Ja onze dochter heeft t 1,5 tot 2 weken gehad. Het was echt een drama 😭. G ...
Fijn vooruitzicht! Dank je voor je bericht!

één jaar geleden

Reactie op yenna 🍀

Hier dochter bijna 8 maanden en we zitten er al 1,5 dik in, echt de zwaarst ...
Pfffff, wat pittig! Ik ga voor je duimen. Hopelijk blijft ze slapen. Super goed dat je meteen reageerde op haar slaapsignalen, denk ik!

één jaar geleden

Reactie op Herfst27

Pfffff, wat pittig! Ik ga voor je duimen. Hopelijk blijft ze slapen. Super ...
Jaa nou ik had helemaal goede hoop 😂 half 8 werd ze weer wakker niet hysterisch dit keer gelukkig heb denk ik echt 1 uur buiten gelopen met haar weer geprobeerd terug in bed mocht niet baten. Toen haar vader thuis kwam om half 11 toch nog ff snel in bad geweest maar wou nog steeds niet haar bed in dus hij ging nog maar een keer lopen en toen viel ze gelukkig in slaap en heb ik haar net over kunnen leggen in bed… toch weer een sprong vooruit want heb de afgelopen week haar niet kunnen overleggen. Dus we houden hoop

één jaar geleden

Pff hier vind ik t ook wel heftig. Overdag moeizaam in slaap/korte slaapjes. Ook 2 slaapjes maar lukt niet altijd dus soms ook 3. Overdag zoveel mopperen/zeuren gillen. Kei moe maar slapen lukt niet of niet lang in ieder geval. Inslapen in avond gaat wel redelijk, nu afgelopen nacht ook wakker geworden voor fles. Drinkt overdag ineens ook minder. Lijkt idd ook z’n twee bovenste tanden te krijgen en in die sprong. Hopelijk lukt het kruipen/optrekken vlot 🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op yenna 🍀

Jaa nou ik had helemaal goede hoop 😂 half 8 werd ze weer wakker niet hyste ...
O, nee!!! Wel heel fijn dat ze na alle strijd toch in haar bed kon slapen. Vanavond weer een poging. Ik ga weer voor je duimen.

één jaar geleden

Reactie op Jansje22

Pff hier vind ik t ook wel heftig. Overdag moeizaam in slaap/korte slaapjes ...
Afgelopen avond sliep mijn zoon ook vrij snel in, maar deze ochtend zet hij het op een gillen als hij het idee krijgt dat hij moet slapen. Nu is hij toch in slaap gevallen, maar man o man. Wat een drama! En inderdaad heel de dag mopperen. Gisteren ook al. Sterkte… We kunnen dit!

één jaar geleden

Reactie op Herfst27

O, nee!!! Wel heel fijn dat ze na alle strijd toch in haar bed kon slapen. ...
Ja ze ligt nu zo een 20 min op bed 30 min te slapen ( tijdens fles) ging net op het nippertje goed het in bed leggen dus echt op handen knieën die kamer uit geslopen 😂 Nu hopen dat ze doorslaapt… 😀

één jaar geleden

Ik lees dit en zonder het verder op te zoeken nu op dit moment en ik denk: je maakt een grapje toch? 7 maanden was toch de slaapregressie ?😜😭 Toen heb ik 2 weken bijna niks geslapen en heb ik Snachts nog opgezocht wat er aan de hand kon zijn. Toen zag ik dus 7 maanden slaapregressie staan.. je kan me opvegen als er met 8 maanden dus ook een slaapregressie is 💀 please zeg me dat je die 7 maanden bedoelde PLEASEEE 😂

één jaar geleden

Reactie op Herfst27

Afgelopen avond sliep mijn zoon ook vrij snel in, maar deze ochtend zet hij ...
Ja hier nu ook mopperend/huilend wakker in de ochtend (ook wel elke keer gepoept dan) Soms zo klaar mee met die strijd elke keer 🥲

één jaar geleden

Reactie op baby1994

Ik lees dit en zonder het verder op te zoeken nu op dit moment en ik denk: ...
Mmh geen idee van 7 maanden eik maar hier is rond 6/7 maanden ook even lastige periode geweest met lang wakker in de nacht en overdag slaapjes weigeren soms. Ja te veel slecht slapen fases enzo 😅