9 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben de britax romer dualfix m i-size gaan hem bijna bij ons in de auto zetten

één jaar geleden

Maxicosi Axiss, die kan je ronddraaien en vond ik toen al geweldig en toen ik zwanger was van de tweede al helemaal.

één jaar geleden

Reactie op Kim Middelkoop

Wij hebben de britax romer dualfix m i-size gaan hem bijna bij ons in de au ...
Deze kan 360 graden draaien en in ligstand

één jaar geleden

Hier zit hij al een tijdje in de maxi cosi axissfix 360.

één jaar geleden

Wij hebben de Nuna Todl Next Compatible Riveted. Kan 360 graden draaien op de isofix. Ideaal.

één jaar geleden

Reactie op Kim Middelkoop

Wij hebben de britax romer dualfix m i-size gaan hem bijna bij ons in de au ...
Wij ook! Echt zooooo blij mee 🥰

één jaar geleden

Wij hebben die van Novi Baby gekocht laatst. Is een 0+-1-2-3 autostoel. Vanaf de geboorte te gebruiken (hebben wij niet gedaan). Op dit moment hebben wij nog 2 auto's, dus kunnen we hem beide makkelijk ophalen bij de opvang. Zijn erg te spreken over de autostoel! Hij is 360° draaiend, behalve in "maxicosi stand (0+ groep)" i.v.m. de top tether riem. Isofix zit erbij.

één jaar geleden

https://www.prenatal.nl/onderweg/autostoelen/autostoelen-groep-1/babyauto-biro-d-fix-360-1433652224.html?dwvar_1433652224_kleurnaam_60=Black%20Anthracite&cgid=233#prefn1=groep_143&prefv1=Groep%200%2F1%2F2%2F3&prefn2=isofix_180&prefv2=Isofix&pmin=189&pmax=213&start=1 Ik heb deze

10 maanden geleden

Wij hebben de maxi cosi two way Pearl. Bevalt goed. Ons zoontje heeft er ook jaren geleden in gezeten.