13 Reacties

één jaar geleden

Ik had wel mijn Staafmixer mee😂😂. Werkte echt ideaal voor het fruit haha. Het avondeten was geen succes want zaten veel te veel kruiden in dus uiteindelijk potjes gekocht.

één jaar geleden

Reactie op iiiertje

Ik had wel mijn Staafmixer mee😂😂. Werkte echt ideaal voor het fruit haha. ...
Oooooh 😂 hahaha toch wel! Waar heb je dat fruit gepureerd? En soms hebben ze toch een kinderbuffet. Zitten daar ook kruiden in 🙃

één jaar geleden

Wij zijn onlangs in Marokko geweest.. en hij heeft gewoon gegeten wat wij ook eten in principe. Soms “likte” ik de kruiden eraf; maar vaak heb je tajines etc dus daar zat dan wortel of broccoli in en dat gaf ik dan aan hem. Hij kan al goed een groot stuk vast houden en eten. In zijn hapjes zitten ook al kleinere stukjes omdat hij goed kan kauwen. Hij heeft geen last gehad van de kruiden oid maar thuis eet hij ook vaak mee met ons eigenlijk. En anders idd prakken met een vork 👍🏻

één jaar geleden

Reactie op AVAS

Oooooh 😂 hahaha toch wel! Waar heb je dat fruit gepureerd? En soms hebben ...
Bij ons hadden ze helaas geen kinderbuffet. Het fruit deed ik gewoon in de kamer (dat nam ik mee van het buffet) en het avondeten(de eerste avond) trok ik de magnetron uit het stopcontact 😂. Alles voor het kind zullen we maar zeggen

één jaar geleden

De kleine zou toch prima roosjes bloemkool, broccoli of paprika komkommer zo kunnen eten denk ik. En anders idd wat prakken met een vork. Wij pureren het thuis ook niet, altijd prakken of zo in de hand zodat hij kan knabbelen.

één jaar geleden

Wij zijn toevallig maandag gaan uit eten bij een all you can eat restaurant. Hij heeft hier vanalles gegeten en heb sommige dingetjes gewoon even geprakt met een vork.

één jaar geleden

Vaak hebben ze in het winkeltje ook potjes. Mocht het buffet niks hebben dan zou je altijd daarop kunnen terugvallen. Rijst en aardappels hebben ze vaak wel. Wij zaten in een hotel in Griekenland die een heel stukje buffet hadden voor de kindjes met minder zout. Dat was hee fijn!

één jaar geleden

Ik zou denk potjes geven of prakken met vork. Maar hoe doe je dat met brood eigenlijk? Zit daar ook over na te denken voor onze vakantie, in het buitenland hebben ze vaak gek brood..

één jaar geleden

Ik zou denk potjes geven of prakken met vork. Maar hoe doe je dat met brood ...
Hey late reactie!! Ik denk gewoon de binnenkant van pistoletje of deze ergens in dippen soepje etc?

één jaar geleden

Hiii ladys. Ik kijk gewoon wat ze hebben denk dat het wel goed komt !!! Over staafmixer meenemen twijfel ik nog, omdat ik avondeten wel pureer en de potjes van 8 maand + is ook gepureerd maar wel met stukjes. Zit nog steeds in een dilemma haha!!! En hadden jullie een 1 kilo pak kv mee van nutrilon in handbagage en ruimbagage alleen voor mensen die kv geven dan 😆

één jaar geleden

Reactie op AVAS

Hiii ladys. Ik kijk gewoon wat ze hebben denk dat het wel goed komt !!! Ove ...
Ik had voor kv 6 porties in de handbagage en 1 pot in ruimbagage. Mijn idee was dat stel je koffer komt niet aan, dan moet je genoeg voeding hebben voor de eerste dag.

één jaar geleden

Reactie op e242

Ik had voor kv 6 porties in de handbagage en 1 pot in ruimbagage. Mijn idee ...
Had je dat in melkpoedertoren gedaan?? Ik ga 15 dus dagen dus daarom wilde ik ook als koffer kwijt raakt 1 kilo in handbagage

één jaar geleden

Reactie op AVAS

Had je dat in melkpoedertoren gedaan?? Ik ga 15 dus dagen dus daarom wilde ...
Jaa in die torentjes. Ook extra setje kleding, speentje en al het nodige. Zoek voor de zekerheid ook even op wat er in de buurt zit. Onze eerste vakantie was in de middle of nowhere, dus daar zou je moeilijk een auto moeten huren om iets te halen (zo’n all inclusive hotel). Afgelopen vakantie zat er een mega grote Carrefour op loopafstand en toen heb ik niks meegenomen Haha.