5 Reacties

9 maanden geleden

Hoi! Hier was dat tot een maand terug ook nog zo. Ik heb op een gegeven moment eens geprobeerd een ander ritueel in te zetten, dit heeft ze zichzelf hier inmiddels al helemaal eigen gemaakt! Ze krijgt de fles nog altijd op bed, maar daarna zet ik haar rechtop op schoot en gaan we tandenpoetsen, boekje lezen (Welterusten Sophie) en dan speelt ze nog met het nachtlampje. Die doen we uit en dan gaat ze bij me liggen om in slaap te vallen. Ik zou dus zeggen, nieuwe duidelijke volgorde bedenken van alle handelingen en dan leert hij het vermoed ik snel genoeg wel aan! 🙂 Weglaten weet ik zelf nog niet hoe, ik denk uiteindelijk gewoon een keer proberen 🙈

9 maanden geleden

Ons zoontje is net 1 en wij zijn aan het afbouwen. Zit nu op 30 cc voor hij naar bed gaat. Krijgt hem wel beneden voordat hij erin gaat

9 maanden geleden

Och wat vervelend al die kritiek, das niet fijn. Hier ook nog gewoon lekker een avondfles, heerlijk met een warm vol buikje naar bed. Wij poetsen de tanden in de middag. Volgens CB is dat ook prima. Op den duur gaan we wel een keer afbouwen, maar we zijn ook al de middagfles aan het afbouwen en anders vind ik dat echt te veek verandering tegelijk.

9 maanden geleden

Hier nog een ochtend en avondfles in bed. Morgen naar cb. Kijken wat ze te zeggen hebben.

9 maanden geleden

Wij geven nog 3 a 4 flessen per dag, ons zoontje heeft er gewoon echt behoefte aan. We poetsen wel zn tanden na de avondfles, wellicht kan je dat ook doen? En daarna boekje en liedje om in slaap te vallen?