16 Reacties

8 maanden geleden

Lekker blijven geven, wij hebben ons zoontje tot toen hij 1,5 was nog de fles gegeven en verder overdag niet meer. Wel nummer 2 van flesvoeding blijven geven en niet overstappen op nummer 3! Ons dochtertje drinkt nu ineens ook weer meer flessen, overdag niet. Enkel avond en nacht, nacht verschilt gelukkig.

8 maanden geleden

Hi lieve mama, onze zoon van 1 jaar krijgt ook nog een avondfles. Afbouwen is geen optie dan wordt hij boos haha. Soms laat hij hem zelf staan. In de ochtend krijgt hij er soms ook nog 1 als hij echt heel vroeg wakker is. Ik laat hem lekker. Hij geeft vanzelf wel aan als hij hem niet meer wil. Volg je gevoel dat is het beste. Jij weet tenslotte het best wat goed is voor je zoontje馃槝 Liefs馃挋

8 maanden geleden

Mijn dochtertje krijgt nog een ochtend & avondfles kunstvoeding 馃檲. Ze drinkt het nog graag, dus ook nog niet gedacht aan afbouwen. Ze drinkt sowieso nog niet zo veel uit een beker, maar wel graag uit fles. Dus ook haar thee krijgt ze overdag uit de fles. We moeten hier sowieso nog overleggen met de di毛tiste op welke melk over te stappen straks, omdat ze een koemelkeiwitallergie heeft. Heeft niet zoveel haast volgens mij, heb dit laatst nog besproken met CB en kinderarts. Zij hebben nooit benoemd dat ze van de flessen af zou 'moeten'.

8 maanden geleden

Reactie op C hantal

Lekker blijven geven, wij hebben ons zoontje tot toen hij 1,5 was nog de fl ...
Mag ik vragen waarom niet te overstappen naar 3? 馃槵

8 maanden geleden

Wij geven in de avond altijd een papfles, ben nu overgegaan naar gewone melk met pap. Dit vond ze prima. Zolang ze deze nog wil houden we hem er in

8 maanden geleden

Reactie op esmeedelang

Mag ik vragen waarom niet te overstappen naar 3? 馃槵
Zitten meer suikers in dacht ik, even de aflevering ervan opzoeken bij keurings dienst van waarde dacht ik.

8 maanden geleden

Ons zoontje van 13 maanden krijgt ook nog gewoon een avondflesje met kv 馃槉

8 maanden geleden

Wij geven nog een avondfles voor het slapen. Maar zijn wel kv aan het afbouwen. Ze krijgt nu nog maar twee schepjes en de rest gewone melk.

8 maanden geleden

Hier krijgt ze nog steeds flessies hoor! Lekker laten. Komt vanzelf 馃グ

8 maanden geleden

Reactie op C hantal

Zitten meer suikers in dacht ik, even de aflevering ervan opzoeken bij keur ...
Okee thanks, vroeg het me af馃槉

8 maanden geleden

Ik geef mijn zoontje van 13 maanden opk nog fles voor het slapen gaan en om de ochtend ook nog vaak. En overdag als hij echt honger heeft en erom"vraagt" krijgt bij het ook nog sporadisch

8 maanden geleden

hier ook nog 2x een fles hoor. hij lust geen gewone melk

8 maanden geleden

Sochtends bij ontbijt halfvolle melk uit rietjesbeker. En savonds nog uit fles halfvolle melk in bed. Deze weet ik niet goed hoe af te bouwen naar andere tijd. Anders wordt slapen moeilijk ben ik bang.

8 maanden geleden

Onze zoon is 13 mnd, 11 gecorrigeerd. Hij krijgt in de ochtend 180+6 met pap op de lepel, voor zijn middagslaapje 180+6 en voor hij in de avond naar bed gaat 210+7. Hij valt bij zn twee flessen altijd in slaap en dan kunnen we hem zo weg leggen. Omdat hij gecorrigeerd geen 1 jaar is mag hij nog geen echte melk. Weten ook nog niet goed hoe af te bouwen

8 maanden geleden

Hier is ze bijna 13 maanden en krijgt ze in de avond en in de ochtend nog een fles kv. Misschien ook wel een beetje anders omdat ze koemelkallergie heeft en we dus niet zomaar kunnen overstappen op koemelk.

8 maanden geleden

Mijn dochter van bijna 13 maanden krijgt nog best vaak een fles. 鈥榮 ochtends, savonds en tussendoor twee kleintjes. Vind ze lekker. Ik ga er gewoon mee door totdat ze zelf niet meer wil