9 Reacties

9 maanden geleden

Probeer anders alleen ‘s middags te laten slapen als dat lukt onze dochter slaapt al maanden overdag nog maar 1x

9 maanden geleden

Reactie op Anne evers

Probeer anders alleen ‘s middags te laten slapen als dat lukt onze dochter ...
Ook geprobeerd gister! Maar dan heb ik een vermoeid kind om 5 uur al. 🥺

9 maanden geleden

Reactie op Anne evers

Probeer anders alleen ‘s middags te laten slapen als dat lukt onze dochter ...
Hij slaapt eindelijk! Als ik hem nu 3 kwartier laat slapen, zou hij dan vanmiddag nog willen? Dit vraag ik omdat er vanavond rond etenstijd visite komt.

9 maanden geleden

Mijn dochter wil de ene dag wel, de andere dag niet. Ga er maar in mee 🤷‍♀️. Zaterdag dat ze 1 dutje vanaf 13 uur en gisteren weer 2.

9 maanden geleden

Mijn dochter heeft nooit twee dutjes gedaan (m.u.v. newborn natuurlijk). Ze slaapt of 2 uurtjes overdag of helemaal niet. Ik biedt het slaapmoment aan, wil ze niet.. dan niet. Ik ga het niet afdwingen, denk ook niet dat dat werkt.

9 maanden geleden

Hier is ze ook gerust 5 a 6 uur wakker voor ze 1e slaapje gaat doen. Kan 1 slaapje zijn en soms 2. Ligt eraan hoe laat ze sochtends wakker is

9 maanden geleden

Hij geeft wel aan moe te zijn, gapen, ogen wrijven, maar wilt gewoon niet slapen. Hij is wel verkouden al 1 weekje. 🤷🏼‍♀️

9 maanden geleden

Hij geeft wel aan moe te zijn, gapen, ogen wrijven, maar wilt gewoon niet s ...
Heb je al geprobeerd om zijn matras aan een kant hoger te liggen? Misschien slaapt hij niet omdat zijn neusje dicht gaat in bed?

9 maanden geleden

Reactie op MissG86

Heb je al geprobeerd om zijn matras aan een kant hoger te liggen? Misschien ...
Jaa! Hebben zelfs van de huisarts speciale neusspray 😊. Maar het is zojuist gelukt om hem te laten slapen.