4 Reacties

VRIEND

9 maanden geleden

Ons dochtertje is wel wat eerder naar haar eigen kamer gegaan, toen ze 8,5 maand oud was. Ik zag er ook enorm tegenop en kon me niet voorstellen dat het makkelijk zou gaan, ook omdat ze meteen van de cosleeper bij ons op de kamer naar het ledikant op haar eigen kamer overging. Maar op de één of andere manier ging het super, vanaf het eerste moment al! Heb het idee dat ze niet wakker van ons wordt en we slapen nu allemaal beter haha! Betekent overigens niet dat we niet (‘s nachts) nog regelmatig op haar kamertje staan hoor, denk aan virusjes en tandjes ben al dat babyleed 🙈.

9 maanden geleden

Wij hebben met een maand of 10 de overstap gemaakt. Het is bij ons begonnen met de zomervakantie. We hadden een stacaravan met hele kleine slaapkamers. Haar bedje kon gewoon echt niet naast die van ons. Het was een paar dagen onrust, veel wakker en in slaap gewiegd moeten worden etc. Maar daarna sliep ze voor het eerst door! Thuis hebben we het doorgezet. Dit ging in een keer goed.

9 maanden geleden

hier vanaf 7 maanden, ging meteen goed, af en toe nog knuffeltje goed bij m leggen of 1 keer naar m toe om te troosten(nu heb ik een vrij makkelijke slaper hoor)

9 maanden geleden

Onze dochter is met 9 maanden in de nacht naar haar eigen kamer gegaan. Met 7 maanden begonnen om slaapjes overdag daar te doen. Sinds kort slaapt ze pas echt hele nacht in haar bedje (sommige nachten ook niet). Het is dan ook geen makkelijke slaper. Heeft ook lang gehad dat ze rond 02.00 wakker werd en dan tussenin wilde weer.