10 Reacties

één jaar geleden

Ja! Wondjes niet maar flinke blauwe plekken wel 🙈 steeds herhalen dat het niet mag en afleiden. En iets geven waar ze wel in mag bijten. De oudste deed dit ook zo erg maar is uiteindelijk ook gestopt. Beet gelukkig geen andere kindjes

één jaar geleden

Sinds gister doet onze dochter dit ook. Wanneer ze gefrustreerd is. Ze maakt eerst een boos geluid en daarna bijt ze. Ze heeft gelukkig pas 2 tanden😅 soms bijt ze ook in haar eigen hand. Ook best sneu dat je ziet dat het frustratie is en ze niet weet wat ze er mee moet. Ik zeg haar wel dat ze niet mag bijten. Hopelijk gaat ze dat snappen 🙏

één jaar geleden

Ja, onze dochter van 10 maanden bijt mij vooral momenteel en lijkt ook uit frustratie. Ze kan lopen sinds kort en als ze dan bij mij moet blijven zitten bijt ze bijvoorbeeld in mijn arm 🙈

één jaar geleden

Hier doet hij het ook, maar al heeel vroeg begonnen met: nee, je mag niet bijten, sabbelen of blazen mag wel. Nu hoeven we enkel nog te zeggen: niet bijten.. 9/10x bijt hij dan niet

één jaar geleden

Hier alleen soort van spelend bijt ze in mijn truien 🤔. Maar ook alleen bij mij, dus denk dat mijn truien gewoon interessanter zijn dan die van papa hahaha

één jaar geleden

Reactie op Lilizzy

Hier alleen soort van spelend bijt ze in mijn truien 🤔. Maar ook alleen bi ...
Onze dochter bijt ook alleen mij 🤔😅

10 maanden geleden

Dit herken ik wel.. onze Dino beet heel veel. Ook helemaal mijn schuld want toen hij het deed de eerste keer begon ik te lachen. Hij beet in m'n neus.... daarna was het hek van de dam, niks was veilig voor die scherpe tandjes. Ik moest leren er niet meer op te reageren en hem andere dingen geven om te bijten.. Op een gegeven moment merkte ik dat hij vooral beet als hij moe was. Dus bijten? Op bed er mee. Nu bijt hij heel weinig nog. Soms even op m'n vinger maar dat is zacht. En als hij echt moe is komt hij aan me hangen en probeert te bijten. Dan zeg ik dat het bedtijd is en dan gaat hij over op "kusjes" .

10 maanden geleden

Ohh ons meisje heeft ook een paar keer super hard gebeten. Heb een paar keer heel hard AUUUUU geroepen (niet eens naar haar maar van schrik😂) en daar schrok ze van, was heel snel klaar!

10 maanden geleden

Reactie op Ziggydebosbes

Ohh ons meisje heeft ook een paar keer super hard gebeten. Heb een paar kee ...
Als ik auwww roep, dan schrikt ze niet maar begint ze te lachen 🙈🙈

10 maanden geleden

Reactie op MissG86

Als ik auwww roep, dan schrikt ze niet maar begint ze te lachen 🙈🙈
Hier ook! 🤣