7 Reacties

9 maanden geleden

hoeveel slaapjes heeft hij nog? En hoelaat wordt hij smorgens dan wakker? Hier nog 2 slaapjes, smiddags om 15u vaak wakker na laatste slaapje en dan rond 19/19.30u slapen

9 maanden geleden

Reactie op Didjaa

hoeveel slaapjes heeft hij nog? En hoelaat wordt hij smorgens dan wakker? ...
2, het verschilt wanneer hij in de ochtend wakker wordt en hoe zijn slaapjes overdag zijn. Toevallig vandaag nog een laat slaapje tot max 17.00 en dan rond 9 21.00 in bed, maar dat is wel te laat zeker? Dan wek ik hem morgen wel eerder dan 07.30

9 maanden geleden

2, het verschilt wanneer hij in de ochtend wakker wordt en hoe zijn slaapje ...
Het is niet perse te laat, jij weet als geen ander wat je zoontje aan kan. Als jullie het gezellig vinden zou ik niets veranderen hoor 馃槉 Zolang hij niet oververmoeid is of slechter gaat slapen, lekker je zoontje volgen hoor 馃

9 maanden geleden

Reactie op Didjaa

Het is niet perse te laat, jij weet als geen ander wat je zoontje aan kan. ...
Haha nou ja, onze avond is wel even weg, maar ja morgen maar iets vroeger opstaan 馃馃槄

9 maanden geleden

Haha nou ja, onze avond is wel even weg, maar ja morgen maar iets vroeger o ...
Hier is hij tegenwoordig tussen 7-7.30 dat we de dag starten. Rond 9.45-10 ga ik met hem naar boven, laat hem dan 20-25min slapen (ik maak hem dan gewoon wakker) en ga smiddags rond 13.15/13.30 weer naar boven, waar hij daarna tot 15u ongv slaapt. Afhankelijk of hoe moe hij is, gaan we tussen 18.45/19.00 naar boven voor de fles en klaarmaken voor bed.. tussen 19.15/19.30 vaak slapen.. wat hier wel even duurt hoor.. maar vaak tussen 19.45/20u hebben we de avond voor ons zelf.. Gewoon kijken wat voor jullie werkt, geen enkel kindje kan het zelfde schema volgen of volhouden. De meeste schema's zijn ook maar richtlijnen gemiddeld genomen van heel veel verschillende ritmes. Maarja als je je avond terug wil, misschien zn schema iets naar voren halen op de dag 馃き馃き

9 maanden geleden

Onze dochter gaat ook pas rond 21.30 slapen. Voor ons werkt dit prima, ze slaapt 2 slaapjes overdag en de laatste is van 17.00 tot 18.00 a 18.30. S ochtends wordt ze op de dagen dat ik thuis ben om 8.15 wakker. De avonden zijn inderdaad weg maar voor ons gaat het goed zo

9 maanden geleden

Hier een beetje hetzelfde. Ze is vaak in de ochtend tussen 6 en 7 wakker. Dan tussen 10 en 11 vaak weer slapen tot 11.30/12.30. Daarna slaapt ze van 15.30 tot 16.30 ongeveer en dan rond 20.30 weer slapen. Waarschijnlijk wordt de bedtijd weer vroeger als ze naar 1 slaapje overdag gaat. Soms doet ze dat namelijk al en slaapt ze al om 19.00. Ze slaapt nog niet door 鈥榮 nachts!