10 Reacties

9 maanden geleden

Hier gaat hij om 18 uur naar bed en word om 6 uur weer wakker

9 maanden geleden

Tussen 1900 en 1930 en om 0730 ongeveer weer wakker.

9 maanden geleden

Bij ons van 1800 tot 0615

9 maanden geleden

1930-2000 en 0800-0830

9 maanden geleden

Rond 7 en word tussen 6 en 7 wakken heel soms na 8

9 maanden geleden

Wat een voorbeeldige baby's allemaal! Die van mij slaapt helaas nog niet door 🥱😴 Ze gaat savonds tussen 19:00-20:00 uur naar bed (afhankelijk van hoe laat ze 's middags wakker was). Dan wordt ze standaard tussen 22:00-23:00 uur wakker. Vaak even een knuffel over dr bolletje, speentje en muziekdoosje aan en ze gaat weer slapen. Daarna komt ze eigenlijk altijd wel tussen 02:00-03:00 uur. Heeft dan vaak een flesje nodig om weer in slaap te komen en dan rond 06:00 uur wakker. Dit was dan een goede nacht! Geregeld is ze ook nog wel vaker wakker en als ik pech heb wordt haar grote zus (3,5 jaar) ook nog 1 a 2x per nacht wakker. Inmiddels is deze alleenstaande mama chronisch vermoeid! 😅 wat doe ik toch verkeerd??

9 maanden geleden

Ons zoontje slaapt van 1900 tot 0630-0700u.

9 maanden geleden

Reactie op BEG83

Wat een voorbeeldige baby's allemaal! Die van mij slaapt helaas nog niet do ...
Heel erg herkenbaar! En volgens mij helaas ook heel erg normaal… doorzetten en af en toe een nachtje bijtanken als je netwerk kan inschakelen…

9 maanden geleden

Reactie op BEG83

Wat een voorbeeldige baby's allemaal! Die van mij slaapt helaas nog niet do ...
Heeeel erg herkenbaar hoor! Hij slaapt soms maar naast me, anders doe ik echt geen oog dicht...

9 maanden geleden

Reactie op BEG83

Wat een voorbeeldige baby's allemaal! Die van mij slaapt helaas nog niet do ...
Je doet niks verkeerd, want mijn baby slaapt ook niet door. Wordt vaak ook 3x wakker😂 Ik denk dat moeders hier gewoon de bedtijd en de tijd dat de dag start neerzetten en niet hoe laat de baby’s ‘s nachts wakker worden 😂