63 Reacties

茅茅n jaar geleden

Bij mij twee weken 鈽猴笍!

茅茅n jaar geleden

Ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Zoontje is ook bijna 7 maanden en geef ook volop bv

茅茅n jaar geleden

Ik heb m na 5 maanden gehad en geef nog steeds volop bv. Komt vanzelf geniet ervan 馃┑

茅茅n jaar geleden

Beide kindjes bv gegeven en bij beide binnen een maand na de bevalling ongesteld. Ik zou zeggen geniet er nog even van 馃槀 absoluut niet gemist tijdens de zwangerschap 馃槀

茅茅n jaar geleden

Ik heb 1,5 maand live borstvoeding gegeven en daarna volledig gekolfd tot 5maand was. Dus nu al 1,5 maand niks meer en vandaag pas voor t eerst ongesteld geworden. Dus heel normaal denk ik als je nog steeds borstvoeding geeft 馃

茅茅n jaar geleden

Mijn menstruatie kwam vandaag ineens terug , best heftig ook want was doorgelekt zonder het in de gaten te hebben 馃ぃ. Maar ik kolf nog steeds fulltime dus ben blij dat ik niet ben gestopt!

茅茅n jaar geleden

Ja hoor, heel normaal! Bij de oudste werd ik pas ongesteld na het stoppen met bv en dat was na 13 maanden. Helaas was ik bij de jongste alweer na 3 maanden ongesteld (ook volledig bv).

茅茅n jaar geleden

Reactie op HdHD

Is het ook normaal dat menstruatie wegblijft bij fulltime kolven overdag? T ...
Bij de eerste heb ik ook fulltime gekolfd en na 5 maanden alleen nog maar overdag. Toen bleef het dus toch weg tot ik echt helemaal stopte. Ik kolfde met 6 maanden ongeveer al nog maar 4x per dag, maakte niks uit.

茅茅n jaar geleden

Ik heb al 3 weken het idee dat het er aan zit te komen. Opgeblazen gevoel, krampen, meer afscheiding, twee dagen bloedsliertjes, moe, rugpijn... Maar het lijkt niet door te zetten. Was het bij jullie gewoon bam weert terug of ook eerst langere klachten ?

茅茅n jaar geleden

Reactie op NaNa22

Ik heb al 3 weken het idee dat het er aan zit te komen. Opgeblazen gevoel, ...
Ik heb nu mijn eerste menstruatie sinds de bevalling in december. Ik had ook al zeker 2 weken krampen, dit begon nadat ik deels gestopt was met de borstvoeding (nu nog 2x per dag bv). Had gedacht dat mijn menstruatie echt super heftig zou zijn na al die tijd, maar het is maar heel licht. Toen het bloeden begon ook geen krampen meer gehad, terwijl ik voorheen altijd ibuprofen moest slikken tegen de buikkrampen en rugpijn.

茅茅n jaar geleden

Ik ook nog niet na 7 maanden vind het wel prima zo en is normaal bij bv

茅茅n jaar geleden

Ik start aankomende week met mijn provera kuur. Dochter bijna 8 maanden en geef al vanaf het begin kunstvoeding.

茅茅n jaar geleden

Reactie op esmee_23

Ik start aankomende week met mijn provera kuur. Dochter bijna 8 maanden en ...
Spannend. Heb je geen echo gekregen?

茅茅n jaar geleden

Reactie op lottesnotte

Spannend. Heb je geen echo gekregen?
Nee!! Niets over gehoord. Huisarts en mijn gynaecoloog hebben dit samen besloten. Hoefde me geen zorgen te maken zeiden ze. 馃槉 Ik vond het nogal vreemd omdat ik helemaal geen bv gegeven heb, maar dat kwam vaker voor blijkbaar.

茅茅n jaar geleden

Hier 7 maanden nog niet. Geef wel bv en slik minipil

茅茅n jaar geleden

Hee dames! Hoe gaat het nu? Ik ben nu weer 48 dagen niet ongestelf geworden, dus echt totaal een rommeltje

茅茅n jaar geleden

10 maanden en niks 馃構

茅茅n jaar geleden

8.5 maand en fulltime kolven en nog niks in aantocht. Soms wat rare steken, maar zet niks door. Las ook dat voor kolven niet hetzelfde geldt als live bv geven qua menstruatie. Je mist dan toch wat hormonen ofzo. In die zin blijft het wel heel lang weg.

茅茅n jaar geleden

Reactie op HdHD

8.5 maand en fulltime kolven en nog niks in aantocht. Soms wat rare steken, ...
Dat was bij mij wel zo! Bij de eerste fulltime gekolfd en het kwam echt pas toen ik geheel stopte met kolven na ruim 14 maanden. Bij de tweede geef ik live en was na 3 maanden alweer ongesteld. Weet niet of er een causaal verband is, maar ik vind het verschil wel heel groot.

茅茅n jaar geleden

Nu ruim 8 maanden na de bevalling ben ik nu eindelijk ongesteld geworden. Ik ben wel bijna twee weken volledig gestopt met de borstvoeding en kolven. Wel heel wonderlijk hoe het lichaam werkt.