63 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik nu met kolven 8.5 maand en het is er nog niet, maar wel regelmatig flinke steken onderin. Iemand die dit herkent?

茅茅n jaar geleden

Reactie op HdHD

Ik nu met kolven 8.5 maand en het is er nog niet, maar wel regelmatig flink ...
Ja, hier tijdje ook veel steken gehad, maar betekende uiteindelijk niks.

茅茅n jaar geleden

Reactie op HdHD

Ik nu met kolven 8.5 maand en het is er nog niet, maar wel regelmatig flink ...
Ik geef borstvoeding en kolf dus op de dagen dat ik werk. Baby is 9 maanden. Ik herken die steken ook, vooral na het voeden of kolven. Het lijkt wel op nawee毛n?

茅茅n jaar geleden

Ook bv en ook nog niet ongesteld!

茅茅n jaar geleden

Niet ongesteld geweest sinds dec.... Wel zwanger 馃槏馃コ

茅茅n jaar geleden

Reactie op NaNa22

Niet ongesteld geweest sinds dec.... Wel zwanger 馃槏馃コ
Gefeliciteerd 馃コ Hoelang zwanger

茅茅n jaar geleden

Reactie op lottesnotte

Gefeliciteerd 馃コ Hoelang zwanger
Dankjewel! Tja hoelang dat is ze grote vraag 馃ぃ馃槄 19e echo gepland staan.

8 maanden geleden

Hoe is het met iedereen hier? Zijn er meer vrouwen die na een jaar nog steeds niet ongesteld zijn? Ik begin met af te vragen of dit nog binnen het normale valt. Geef borstvoeding overigens.

8 maanden geleden

Reactie op Daantje27

Hoe is het met iedereen hier? Zijn er meer vrouwen die na een jaar nog stee ...
Yes, ik ben ook nog niet ongesteld na ruim een jaar. Geef ook nog borstvoeding. Was bij de huisarts voor iets anders vorige week en vroeg hiernaar. Zij gaf aan dat zolang je borstvoeding geeft, je menstruatie weg kan blijven. Heel normaal dus!

8 maanden geleden

Hi, ik heb ook nog geen menstruatie gehad. Dochter is nu bijna 13 maanden. Mijn lactatiekundige zei dat het zeker zolang je nog meerdere nachtvoedingen geeft, de menstruatie vaak uit blijft. En dat ook zonder nachtvoeding maar nog elke dag frequent voeden (dus niet alleen smorgens en savonds), het niet gek is dat je menstruatie uitblijft. Klinkt dus alsof het gelukkig allemaal normaal is 鈽猴笍

8 maanden geleden

Top, dank jullie wel. Dat stelt me weer gerust! We wachten het af.

8 maanden geleden

Hier ook nog geen menstruatie. Ik geef nog meerdere nachtvoedingen dus daar wijt ik het aan 馃槈

8 maanden geleden

Ik geef borstvoeding en heb nu twee keer een menstruatie gehad met cyclus van ca 28 dagen. Nu duurt de 3e cyclus al 37 dagen. Ik kan niet zwanger zijn en geef nog maar 1 voeding per dag. Hoop toch dat er wat meer regelmaat in komt.

8 maanden geleden

Mijn dochter is nu een jaar en ik heb ook nog geen menstruatie gehad. Ook niet gemist trouwens. 馃槈 Ik geef nog 3-4x per dag borstvoeding en in de nacht een keer of zes denk ik.

8 maanden geleden

Reactie op chantal1234567

Mijn dochter is nu een jaar en ik heb ook nog geen menstruatie gehad. Ook n ...
Jeetje, 6x per nacht eruit? Wat moet dat pittig voor jou zijn! Hoe komt het?

8 maanden geleden

Ik ben vorige week op haar eerste verjaardag gestopt met borstvoeding geven. Ik hoop dat mijn cyclus snel op gang komt.. We hebben plannen voor een derde baby 馃拑馃徏 Voel me wel een beetje schuldig dat dat de reden was om te stoppen, maar ze slaapt nu al drie nachten minimaal 5 uur aan een stuk. Dus stiekem is dat wel heel fijn ook eigenlijk. Dat was eerder zeker anders. We slapen met z鈥檔 vieren in 1 bed, dus hoef er nooit uit en rust prima uit, maar dit voelt erg luxe 馃き馃

VRIEND

8 maanden geleden

Ik ben voor het eerst ongesteld geworden precies een jaar na mijn zoontjes geboorte. Dit is ons tweede kindje. Bij mijn dochter kwam mijn menstruatie na 16 maanden pas weer op gang. Ik geef nog steeds borstvoeding, ook 鈥榮 nachts nog. Maar mijn cyclus is nu, en na de vorige bevalling ook, meteen regelmatig. Dus dat is fijn

8 maanden geleden

Reactie op lottesnotte

Jeetje, 6x per nacht eruit? Wat moet dat pittig voor jou zijn! Hoe komt het ...
Sorry, ik lees je bericht nu pas. Mijn dochter wordt vaak wakker en valt weer in slaap als ik haar voed. Ze ligt naast me, dus hoef er gelukkig niet uit 鈥榮 nachts. Inmiddels begonnen om te slapen zonder borstvoeding, dus hopelijk ben ik binnenkort van de nachtvoedingen af!

8 maanden geleden

Reactie op chantal1234567

Sorry, ik lees je bericht nu pas. Mijn dochter wordt vaak wakker en valt we ...
Pittig voor je hoor! Lekker bij je laten slapen als dat de oplossing is! Sterkte 馃

8 maanden geleden

Ik werd na 11 maanden pas weer ongesteld. En daarna weer twee maanden niet en toen weer wel, dus het was ook nog onregelmatig