7 Reacties

7 maanden geleden

Oh ja, hier nog 1. Wij roepen meteen heel hard AU en NEE en halen hem meteen weg van bv. de bank als we daarop zitten, maar het wil nog niet echt helpen. Hij gaat ook vlot lachen als we dat zeggen 🥲

7 maanden geleden

ik he b hier al een paar keer een post over gezien. Bij ons gebeurt het ook, volgens mij bedoelt hij het lief (inmiddels 13 maanden). Inderdaad aangeven 'auw', en laten zien hoe het wel mag, bijv. een kusje

7 maanden geleden

hier hetzelfde bij onze dochter! 13 maanden en begint ook te bijten en soms te slaan. wij maken heel duidelijk dat we het niet willen hebben en niet mag als het goed is moet dat uiteindelijk blijven hangen haha

7 maanden geleden

het kan frustratie zijn bij dreumesen. ze willen dan iets duidelijk maken of doen wat ze niet lukt. duidelijk zeggen dat het zeer doet en niet mag, vertellen wat het kind wel mag en erachter proberen te komen waarom het bijt. bij sommige kinderen helpt het om een bijtring vast te maken aan hun tshirt met een speen koord

7 maanden geleden

hier ook bijten uit liefde heb ik het idee. vooral als ze wil knuffelen met haar zus 😐 weet ook niet goed hoe op te lossen behalve Nee en auw te zeggen + haar weghalen. lastig inderdaad

7 maanden geleden

Hier ook, tot op heden alleen bij mij en bij mijn moeder. Ik loop al een week met een enorme blauwe plek rond. Het doet ook echt pijn. Ik riep heel hard auwww en zeg duidelijk dat het niet mag. Ze schrikt er dan vaak zo van, dat ze heel erg verdrietig wordt . Ze doet het voornamelijk tijdens het knuffelen, en lijkt alsof ze in mijn kleding wilt bijten. Dus volgens mij tandjespijn.

7 maanden geleden

Ik had hier ook een topic tijdje terug over geopend! opeens was het bijten ook over. leek echt op een jawel 'fase' 😅