10 Reacties

één jaar geleden

Ons kindje doet dit ook, geen zorgen hoort er allemaal bij. Laat je niet te snel iets wijs maken, rond deze leeftijd ontdekken ze van alles.

één jaar geleden

Onze kleine man van ruim 8maand doet dit al langere tijd, een duim, 1 vinger of zelfs 3 vingers tegelijk.

één jaar geleden

Autisme?????

één jaar geleden

Heeft te maken met het ontdekken Van de vingers is heel normaal doen alle kindjes

één jaar geleden

Welnee joh! Wat vervelend ook dat een vriendin dit zomaar zegt. Ik neem aan dat ze daar niet voor gestudeerd heeft, want het is echt onzin (ik heb er wel voor gestudeerd; dit is m’n werk). Mijn zoontje zit ook het liefst met z’n vingers/ handjes/ voetjes in z’n mond. Soms een speeltje, maar de vingers het meest. Hoort echt bij het ontdekken van z’n mond(motoriek), vingers, handjes en het is ontspannend voor ze. Maak je geen zorgen.

één jaar geleden

Wat een opmerking... Dan hebben veel kindjes autisme. Oudste zoon heeft autisme en die deed als hij mini was handjes amper in mondje, enkel duim als hij moe was.

één jaar geleden

Autisme??? Wel nee joh. Dat geloof ik niet als een baby heletijd een vinger in zn mond doet.

één jaar geleden

Mijn kind doet dit ook 😊

één jaar geleden

Mijn dochter doet dit ook 😀 stopt zelfs bij tijden mijn vingers in haar mond 😆

één jaar geleden

Lijkt me niet hoor. Mijn dochter doet dit ook steeds, ook met elke hap eten, bah 😉