9 Reacties

één jaar geleden

Slaapt ze in de kinderwagen? Anders even rondje lopen met haar in de kinderwagen en voor die keer daarin laten slapen?

één jaar geleden

Ik herken je hier heel erg in qua gedachtes toen m'n oudste de jongste was, maar echt geloof me. Gewoon doen, anders leren ze her nooit. Reisbedje mee, ritueel zoveel mogelijk hetzelfde doen en genieten.😊 Gaat het niet, neem je haar er lekker bij. Een zware of niet zware nacht, maar ga echt geloof me.

één jaar geleden

Reactie op C hantal

Ik herken je hier heel erg in qua gedachtes toen m'n oudste de jongste was, ...
Sluit me hier helemaal bij aan. Herkenbare gedachte met de oudste maar echt gewoon doen. Desnoods heel de avond op je schoot houden. Er is zoveel afleiding dat het vaak beter gaat dan je verwacht

één jaar geleden

Wat vervelend dat je er zo tegen opziet!. Mischien aannkomende weken een keer proberen haar al middag slaapjes erges anders te laten doen? Of kerst vieren vanaf eind middag tot iets later en proberen daar de avond in bed te leggen

één jaar geleden

Is het raar als ik zou zeggen, vier het dan lekker bij jullie 😳? Je maakt er je kindje echt niet blij mee ( denk ik dan). Mijn zoon gaat altijd miepen als die moe is en naar bed wilt, kan moeilijk hem dan in een bedje leggen waar die no way in gaat slapen. Denk dat je het voor jezelf dan ook zo lastig maakt en niet fijn daar zit. Maar dat is echt aan jullie. 😊

één jaar geleden

Is het raar als ik zou zeggen, vier het dan lekker bij jullie 😳? Je maakt ...
Ik zou met heel veel plezier kerst gewoon thuis vieren. Maar we voelen ons dan wel schuldig dat we opnieuw mijn schoonvader zouden moeten afzeggen. Vorig jaar hebben we ze ook al moeten afzeggen omdat ik uitgerekend was tussen de feestdagen 😓

één jaar geleden

Gewoon gaan en wel zien hoe het loopt?

één jaar geleden

Reactie op Kimberly✨

Ik zou met heel veel plezier kerst gewoon thuis vieren. Maar we voelen ons ...
En als je hem nou uitnodigd bij jullie thuis, bedoel ik dan 😊

één jaar geleden

En als je hem nou uitnodigd bij jullie thuis, bedoel ik dan 😊
Daar dachten wij inderdaad ook nog aan. Maar de hele familie van zijn tweede vrouw komt samen. En die hoef ik nu niet allemaal bij ons thuis 😅 Ik denk dat we maar gewoon zullen gaan en het beste zullen hopen 🤞🏻