259 Reacties

één jaar geleden

Vandaag bij 38+1 met geplande ks geboren. Milano Vince. 49cm en 2970gram. Met allebei gaat het goed

één jaar geleden

Onze zoon Lyam is spontaan geboren op 20/11 om 5:37 na een zwangerschap van 37+6 dagen met een gewicht van 2560 gram (p5)💙 De bevalling is zeer vlot verlopen en 3 uur na het breken van mijn vliezen was hij er al🥰 tijd voor pijnstillers was er niet want ik kwam het Ziekenhuis binnen met 8cm ontsluiting 👀 wegens dat hij te klein is moesten wij 24 uur in het ziekenhuis verblijven maar na elke 3 uur een goede glucose test mocht hij mee naar huis 🏡 De placenta is opgestuurd voor onderzoek aangezien er allemaal vet en kalk op te zien en de navelstreng niet in het midden was en dit is waarschijnlijk de reden geweest dat hij zo klein is👶🏻 Nou ik ga weer genieten van mijn kleine man! 💙🥰

één jaar geleden

Op 23 november is onze zoon Xavi geboren, hij is 48 cm en woog 3000gr. Dinsdagmiddag om 16.00 moeten melden in het ziekenhuis voor inleiding vanwege te hoge bloeddruk. Om 17.30 hebben ze een ballon geplaatst zodat deze voor meer ontsluiting kon zorgen. Om 7.30 hebben ze me vliezen gebroken met 4 cm ontsluiting, en om 8.45 hebben ze me weeën opwekkers gegeven. Ze gaven aan dat ik er toen niet vanuit moest gaan dat er snel iets zou gebeuren. Om 8.45 begonnen met 0,0 weeën en om 8.50 zat ik op de ctg al aan 100 ze waren nog geen 5 min weg en toen begon het ineens vollop. Om 10.20 is onze knapperd geboren de hele bevalling duurde een anderhalf uur, dus een flinke stortbevalling. Nu lekker thuis bijkomen en rusten

één jaar geleden

Hier nog een foto van Xavi

één jaar geleden

Op 24-11 na een hele snelle bevalling is om 10:51 is onze zoon Zavi geboren. Om 5:30 begonnen spontaan de weeën regelmatig te komen, om 7:00 is de verloskundige langs geweest toen zat ik op 4/5 centimeter dus mochten we gelijk mee naar het Kraamhotel. Om 10:10 zat ik nog steeds op 5 centimeter dus heeft de verloskundige besloten om mijn vliezen te breken, daarna kwamen de weeën veel heftiger en is om 10:51 Zavi geboren met 37+1 weken en een flink gewicht van 3600 gram. Nu heerlijk 2 daagjes bijkomen in het Kraamhotel en daarna lekker naar huis💙✨

één jaar geleden

Op 23 november om 18:11 is Ezgi geboren. Ik was toen 38 weken + 2. Ik moest 22 november morgens melden voor inleiding. Rond half 10 ballon gekregen en rond 18:00 is die eruit gevallen. De avond en nacht niks aan de hand en bewust gekozen om niets te doen en de volgende dag te starten met tabletten. Ik voelde verder ook niets en verder goed geslapen. Dus de 23ste om 8 uur 2 tabletten Weeenopwekkers gekregen. Nog steeds niets. Vervolgens om 11:45 nog 2 gekregen en rond half 2 begonnen mijn weeën. Rond half 3 zat ik op 4 cm en om half 5 op 8 cm. Bij 8 cm heb ik morfinepomp gevraagd omdat ze toch infuus moesten plaatsen. Ik ben rond 5 uur begonnen met persen en uur later is ze geboren. Ik was ingeleid ivm zwangerschapdiabetes en spuiten van insuline. Ze hadden geschat dat ze rond 38 weken tussen de 4 en 4,2 kg zou zijn en dit klopte ook 😅. Ze is geboren met 4180 gram en 52 cm. Ze doet het hartstikke goed!

één jaar geleden

Ik ben op 24-11 om 00:52u bevallen van onze zoon. Met 38+1 binnen 4u bevallen. Spontaan en zonder pijnstilling. O, wat ging dat hard!! Een sterrenkijker ook nog. Maar ik ben zo ontzettend blij dat hij uit zichzelf gekomen is. Ik was dus sinds week 32 medisch vanwege een kleine baby (p6). Vanaf 35 weken elke dag aan de ctg. Inleiding met 37 weken afgewezen. Meneer is geboren met een gewicht van 2940 gram en hij is 51 cm lang. P21. Hij doet het héél goed 💙 Alhamdulillah 🤲🏼

één jaar geleden

Op 17-11 ben ik van mijn eerste kind bevallen bij 37 weken na inleiding in verband met zwangerschapscholestase. Uiteindelijk een ruggenprik gekregen en daarna voor bevallen met 23 minuten persen werd daar onze zoon geboren. Uiteindelijk 1 hechting maar gehad en weinig bloedverlies. Helaas wel een paar dagen later 1 nachtje terug naar het ziekenhuis omdat hij geelzucht had en onder de lamp moest. Maar nu lekker thuis aan het genieten

één jaar geleden

Maison 💙👶🏻 Geboren op 25-11-22 om 20:37 3032 gram 50cm

één jaar geleden

Jaxx geboren bij 37+6 dagen op 23-11-22 3600 gram 50cm

één jaar geleden

Op dinsdagavond 22-11-2022 zijn wij, met 38w2d, trotse ouders geworden van onze zoon Diem! 🥰 Nadat op zondagavond mijn vliezen al braken, zou ik dinsdagochtend worden ingeleid omdat de weeën nog niet voldoende doorzetten. In het ziekenhuis bleek ik inmiddels 4 cm ontsluiting te hebben. Na een hele soepele ontsluitingsfase is, na een vrij pittige uitdrijvingsfase, onze zoon gezond en wel geboren. Méga trots en blij zijn we! 🥰

één jaar geleden

Op 8 november om 23.08u is onze dochter geboren met 35.3 weken. Ze woog 3430 gram en 51 cm lang. Wegens acute zwangerschapsvergiftiging opgenomen, lichaam was zelf al bezig met weeën. Na 2x een gift van tabletten en het breken van de vliezen bij 2 cm ontsluiting was ze dan daar :) dinsdagavond laat geboren. En de zondag erna waren we heerlijk thuis🥰

één jaar geleden

Reactie op D2019_M2022

Op 8 november om 23.08u is onze dochter geboren met 35.3 weken. Ze woog 343 ...
Ojaa.. en ze mag luisteren naar de naam Marley ;)

één jaar geleden

27-11-22 is onze Eline geboren met 39+3. 3680 gram en 51 cm. Snelle bevalling van 10u van begin tot eind

één jaar geleden

Op 18 november is onze dochter Tess geboren met 37.4 weken. Na breken van de vliezen lag ze binnen 3 uurtjes op mijn buik🥰 we zijn helemaal in de wolken. Ze weegt 3255 gram.

één jaar geleden

Op 19-11 om 05:51 uur zijn wij ouders geworden van Demi. Inleiding met 38 weken ivm zwangerschaps diabetes, bevallen met 38+2 weken. Ze woog 3218 gram bij de geboorte en was 50 cm. 💕

één jaar geleden

Dit is Jip , geboren op 30 september na een zwangerschap van 30+1 weken , na twee bloedingen braken m’n vliezen , weeenremmers ( 1,5 dag kunnen rekken ) longrijpers en magnesium voor z’n hersentjes gehad en hij woog 1530 gram. Nu alweer 8,5 week oud . Hij ligt nog steeds in het ziekenhuis , is al 4 keer verhuist naar ander ziekenhuis en heeft al vele hobbels doorstaan waaronder een zware infectie . Nu gaat het goed en moeten we de laatste loodjes nog zodat we lekker naar huis kunnen en genieten .

één jaar geleden

Op 16 nov zijn Anna en Joris geboren op een termijn van 37w0d. Twee dagen ervoor verloor ik druppelsgewijs vruchtwater, dus opgenomen op de kraamafdeling in ons streekziekenhuis. Op woensdag ingeleid en na een hele voorspoedige bevalling zijn ze geboren. Na 24u mochten we met ontslag. We genieten elke dag van deze twee. 💖💙

één jaar geleden

Mijn dochter Hortensia is geboren met 38+6 op 28/11/2022 om 21:15u ze woog 3124 gr en meten 49 cm ik was ´s morgens om 09:30u binnen gegaan met gebrokken vliezen en tegen de avond heeft de gynaecoloog beslist om spoed keizersnede te doen

één jaar geleden

Op 21 november om 7.45u braken mijn vliezen en om 10.48u is onze zoon Ravi geboren. Zeer vlotte bevalling en we maken het goed 🥰