26 Reacties

één jaar geleden

Wij willen het wel allemaal gaan vieren ons dochtertje is van 29 december en ik en mijn man zijn allebei van januari dus om die reden gaan we het in januari vieren

één jaar geleden

Zelfde hier, ook 23 december geboren. Dat zijn heul veel (verplichte) dagen met familie op rij 😵‍💫

één jaar geleden

Reactie op rbnvndm

Zelfde hier, ook 23 december geboren. Dat zijn heul veel (verplichte) dagen ...
Zijn verjaardag natuurlijk met heeel veel liefde 🫶🏼

één jaar geleden

Nora is 22 december jarig. We vieren het op zaterdag middag daarvoor, omdat anders veel mensen in hun kerst voorbereiding zitten. Lekker koffie en borrel en hapjes en voor madam een leuke smashcake. Ik wil de smashcake gezond, zonder suiker maken en dan de gewone taart wel met suiker, daar mag ze dan ook van proeven.

één jaar geleden

Hier is het al helemaal feest in december 😅. Mijn opa is de 4e jarig, de 5e natuurlijk sinterklaasviering met de kindjes, de 11e ben ikzelf jarig, de 18e is mijn moeder jarig, 25 en 26 kerst, de 27e is onze dochter jarig, de 29e is mijn man jarig en dan de 31e als afsluiter oud en nieuw🤣. Het duurde 8 maanden voor ik zwanger was en we hadden eigenlijk het idee om de decembermaand als uitgerende maand over te slaan. Toch mocht ik zwanger raken en zou ik in januari uitgerekend zijn. Kwam ze een dag na kerst. Ik zie het maar als een groot kerst geschenk. Na december mag ik 3 maanden bijkomen denk

één jaar geleden

Ik zou het gek vinden om een kinderfeestje een half jaar later te houden. Wij vieren het gewoon de 21e. Ik ben zelf 25e jarig, schrap die dag wel en 'vier' het samen met hem 😜 Sinterklaas en kerst zullen we ook gewoon gaan vieren. Met oud en nieuw hebben we ook een feestje, prima toch?

één jaar geleden

Wij zijn het wel van plan. Ben zelf op 5 december jarig, de kleine op 27 december en mijn man op 6 januari. Dus drukke maanden😁

één jaar geleden

Reactie op AHo

Ik zou het gek vinden om een kinderfeestje een half jaar later te houden. ...
Ja, ik hoorde het idee laatst van iemand die een dochter van 5 januari heeft en het eigenlijk door Corona zo gelopen was. Ze zei, het bevalt zo goed, in de zomer kun je lekker naar buiten met kids (niet alle zooi en drukte binnen), is er meer te doen en haar dochter vond het heel leuk om na een half jaar alsnog een gezellig feestje te hebben. In de kerstvakantie zijn mensen er niet of hebben het al erg druk, dus 2 vliegen in 1 klap. Vond het wel leuk klinken dus dacht, deel het idee even.

één jaar geleden

Ik zat er ook aan te denken! Heel klein op zijn echte verjaardag en dan een feestje in juni. Merk wel dat veel mensen het een raar idee vinden omdat je het misschien niet vaak hoort. Maar er zjjn ook veel mensen die ik ken in dec jarig en die zeggen allemaal dat ze daar vroeger als kind heel erg van baalden.. het lijkt me dus juist een hele fijne oplossing

één jaar geleden

Mijn dochter is van 29 dec. Wij hebben in het 4e kwartaal ook de oplevering van ons nieuwe huis dus gaan haar eerste verjaardag pas vieren in het nieuwe huis. Wss dus pas in maart. In december zijn mijn moeder, schoonmoeder en neef ook al jarig dus druk zat haha. In de toekomst zullen wij het wss in januari gaan vieren.

één jaar geleden

Hier is hij van 7-12. We vieren gewoon zijn verjaardag en Sinterklaas en kerst. Hij heeft er ook niet voor gekozen om dan jarig te zijn. Dan maar 1x in t jaar een dure maand

één jaar geleden

Hier vieren we Sinterklaas met de hele schoonfamilie, want al oudere nicht. Maar dan krijgt ze van ons 1 klein cadeau en vast van de rest ook nog wel wat. Ze is jarig op 14 december, dus mooi er tussenin. Dan gewoon haar verjaardag, denk het weekend erna. Krijgt ze van ons een groot cadeau. Met kerst doen we sowieso al geen cadeaus. Maar van vroeger uit gingen we paar weken voor kerst altijd een dagje winkelen en kregen we dan een nieuwe set kleren speciaal voor kerst. Denk dat ik die traditie er wel in wil houden.

één jaar geleden

Onze zoontje is van 30-12 en wij zullen alle feestdagen gewoon vieren zoals we gewend zijn.

één jaar geleden

Mijn eerste zoon (inmiddels al 19 jaar) is van 31 december en wij vierden zijn verjaardag gewoon op de dag zelf in de ochtend. Meneertje nummer 2 is geboren op 28 december en ik ben van plan ook zijn verjaardag op de dag zelf te vieren. Schoonzus is eerst nog jarig op 5 december. Daarnaast ook gewoon Sint en Kerst. Drukke en dure maand dus.... Maar wel gezellig!

één jaar geleden

Onze zoon is van 25 december, maar vieren alle feestdagen en zijn eerste jaar ook echt op eerste kerstdag! Nu al zin in🎊

één jaar geleden

Hier is het echt een hel.. Mijn vriend is van 22 november Schoonvader 23 november Ik zelf 4 december Ons zoontje 7 december Mn schoonbroer 8 december En ons neefje 20 december.. En dan tussendoor nog Sinterklaas en geloof het of niet, nog meer verjaardagen van vrienden (de halve vriendengroep is jarig vanaf mid november tot mid december) en dan na dit hele gebeuren komt kerst er alweer aan. Wat een verschrikking, ik heb eigenlijk nog geen beeld van hoe we dit gaan doen buiten het feit dat we Doris zn eerste verjaardag gewoon samen met die van mij gaan vieren, ik vind het zelf niet zo belangrijk dus dan hebben we gewoon 2 vliegen in 1 klap haha!

één jaar geleden

Wij gaan wel alles vieren 15 December wordt onze kleine meid 1, dan is het haar dag het feestje wordt gezamenlijk gedaan met haar zus die 18 december 9 wordt. Het weekend gaan we het dan samen vieren. Sinterklaas en kerst zal ook zo als elk jaar gewoon op de dag zelf gevierd worden. Het kinderfeestje van de oudste wordt gedaan naar kerst.

één jaar geleden

Onze dochter is van 30 november en ik ben nu 8 december uitgerekend. Zoals we er nu naar kijken vieren we hun verjaardag in de toekomst samen tussendoor en op de dag zelf doen we dan wat leuks met ze. Sinterklaas vieren we gewoon met het gezin en kerst ‘schrappen’ we dan nu maar vaak doen de opa’s en oma’s dan nog wat. Zo proberen wij het een beetje te verdelen 😊

één jaar geleden

Wij hebben nu afgesproken sinterklaas het weekend vd intocht te vieren met mijn schoonfamilie, haar verjaardag 3 dec (ze is van 1 dec) en kerst bij mijn moeder 😊 zo zit er toch elke keer 3 a 4 weken tussen! Als ze later wat ouder is laat ik haar zelf beslissen wat ze wil 😊

één jaar geleden

Mijn dochtertje is van 23 december, ik ben zelf 18 december jarig, mijn vader is 29 december jarig en mijn schoonzus is 31 december jarig. Wij vieren het allemaal eigenlijk vaak gewoon op de dag zelf. Hoe ik vroeger mijn kinderfeesten deed; We deden het vaak of in november of in januari. Begin januari hadden de meesten nog kerstvakantie, dus iedereen kon ook vaak. Ik vond het altijd heeeel leuk als die verjaardagen en feestdagen in december😍