26 Reacties

vor einem Jahr

Wij weten het nog niet zo goed. Met 1 jaar maakt het nog niet uit, maar december is al zo druk: Sinterklaas, neefje jarig, zusje (op dezelfde dag als mijn zoontje), Kerst, nichtje jarig, oud en nieuw…

vor einem Jahr

Mijn dochter is van 9 december. Sinterklaas vieren we voorlopig niet. Snapt ze toch nog helemaal niks van op 1 jarige leeftijd dus vind dat overbodig en zonde van al het geld. Kerst 'vieren' we niet echt. Ook dat vonden we zonde van het geld. We doen gewoon gezellig met de familie wat eten en een filmpje kijken. Haar verjaardag vieren we gewoon op 9 december maar ook dat is klein en subtiel want nogmaals, zij snapt er toch nog niks van 😅

vor einem Jahr

Onze dochter is van 31 dec dus heerlijk druk wij vieren het gewoon 1 dag er voor valt dit jaar toevallig ook in het weekend.. blijft natuurlijk een moeilijke datum Sinterklaas zullen we nog niet vieren wel naar de optocht evt en kerst en oud&nieuw zullen we ook gewoon vieren zoals we gewend zijn

vor einem Jahr

Ons zoontje is van 25 december. Dit zal ALTIJD zijn verjaarDAG zijn. We vierden voorheen Kerst ook niet op 25 december, daar zoeken we een andere dag voor

vor einem Jahr

Oh daar ben ik nog helemaal niet mee bezig🤣 goed topic voor inspiratie

vor einem Jahr

Zelf ben ik 11 december jarig en mijn dochter nu 12. Als ik 1 tip mag geven: COMBINEER NOOIT EEN VERJAARDAG MET EEN FEESTDAG. En geef bij voorkeur de verjaardag voorrang. Er is maar 1 dag in het jaar dat het jouw dag is, en bij kindjes voelt het extra speciaal. Oja en ps: combineer al helemaaaaal geen cadeaus. Kinderen hebben geen besef van de waarde, dus aub altijd 2 dingen geven!