15 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben andere slaaptijden (van 13.00 - 15.00 uur) ongeveer. Ik denk aan 15.00/16.00 - 18.00/19.00 (i.v.m. bedtijd zoontje). En dan met een soepje of hapjes o.i.d. erbij.

één jaar geleden

Hoi hoi! Wij hebben wat vrienden met kids vanaf 11 uur denk aan 6 volwassenen en 3 kids Vanaf 14 uur de schoonfamilie tot max 17 uur.. onze meid slaapt vaan van 13 tot 15 ongeveer.. maar goed het is een kinderverjaardag en daar moeten ze maar rekening mee houden.. niemand heeft wat aan een ontregelt verdrietig overprikkeld kind.. dus ons meisje gaat gewoon haar slaapje doen wanneer ze t nodig heeft.. wellicht maken we haar iets eerder wakker maar verder wijken we niet echt speciaal af.. en zien we wel hoe de dag loopt. En zondags komt het andere deel zodat we t lekker verdeeld hebben ( we kunnen het niet allemaal tegelijk kwijt)

één jaar geleden

Ik zou op zo'n drukke dag met bezoek echt het dutje niet over durven slaan. Wij hebben 's ochtends mensen uitgenodigd omdat mijn dochter dan het vrolijkste is en omdat ik wil dat ze 's middags slaapt. Bezoek is van 10-13 uitgenodigd.

één jaar geleden

Ik ben van het principe, als mijn dochter moe is gaat ze gewoon naar bed. Wel of geen visite. Zo doet iedereen het die ik ken, heb het nooit vervelend geworden. Mijn dochter snapt er toch nog niks van. Ik ken veel meer mensen die het zo doen, ik heb het nooit erg of gek gevonden als de jarige naar bed ging. Hoort erbij toch als ze klein zijn? Komen vanzelf verjaardagen dat ze wel de hele tijd wakker is 😃

één jaar geleden

Ik denk dat we iedereen 10u smorgens uitnodigen, zijn ze ook weer optijd weg. Ik denk dat een hele dag verjaardag veel te druk word voor de kleine

één jaar geleden

Hier vanaf 15:00 en als ze moe is gaat ze naar bed :)

één jaar geleden

Van 15.00 tot 17.00 daarna eten en dan lekker naar bed.

één jaar geleden

Wij hebben iedereen uitgenodigd van 12:00 - 17:00, is ze moe in de middag breng ik haar gewoon naar bed :-) het is wat het is, ik denk dat iedereen dat wel begrijpt en anders is dat jammer haha!

één jaar geleden

Wij vieren het van 13.00u tot 19.00u met eten. Als hij tussen de middag te bed moet, dan is dat inderdaad maar zo! Kijk daarin lekker naar m'n kleine ipv naar de gasten 🤭 Ik probeer er wel een beetje rekening mee te houden met zijn slaapje in de ochtend, daar probeer ik dan maar wat in te spelen.

één jaar geleden

Wij beginnen rond 16.30 uur met kleine kring. Onze broers zussen en dan nog de jongens hun meter en Peter. Bedoeling is samen hapje te eten als zoontje moet eten ... pasta bolognese. Tegen 18.00 uur komen er meer mensen bij voor de taart ook vrienden van oudste zoon. Zal even heel druk zijn maar vieren thuis in een losstaand gebouw van woonhuis en hebben babysit. Als kaarsjes uitgeblazen zijn kan dan jongste zoontje gaan slapen en start het feestje voor oudste. Ze schelen 20 jaar en 10 dagen dus hebben 1 en 21 te vieren. Wij starten dus om 16.30 3n stoppen als de laatste naar huis is. Bij oudste ook altijd zo gedaan. Samen eten en als hij dan naar bed was was het nog gezellig bijpraten/napraten en gedaan als laatste naar huis is.

één jaar geleden

Ik heb de verjaardag gepland van 12:00 tot 15:00 vind dat wel lang zat voor een eerste verjaardag, en dan maak ik een schaal broodjes. Kleintje kan ervoor slapen en als de visite weg is ^^

één jaar geleden

Wij doen vanaf 15.30 ongeveer, en als hij tussen 19.00 en 20.00 naar bed gaat is dat toch prima, als de rest dan wilt blijven vind ik ook goed. Wij doen alle verjaardagen vanaf 15.00 en als dat anders wordt in de toekomst dan is dat ook prima. 😊

één jaar geleden

Ik wilde in de ochtend doen, dan is ze meestal het meest energiek 😉 Dan van half 11 tot 14 uur ofzo met lunch. Dan zitten we tussen de slaapjes in.

één jaar geleden

Dank voor alle reacties! Rond lunchtijd is idd ook wel wat, en dan taart en broodjes voor de gasten. Is het 's avonds ook al even wat rustiger voordat ze echt naar bed gaat.

één jaar geleden

Of van 10:00-13:00 of van 16:00-19:00 (inclusief eten dus) doen wij!