31 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op BBlientje

Ik had gewoon proberen toen ik merkte dat luier 5 heel vol werd. Toen overg ...
Oh goeie mijne dochter is ook rond 13 kilo dus dan is 5+ zeker wel aanrader! Bedankt ga morgen maar 's op pad en wat verschillende halen

3 maanden geleden

Wij hadden dit idd ook een tijdje en zijn toen toch weer een maat terug gegaan (terwijl ze eerst bij die maat juist doorlekte, waardoor we naar groter gingen en dat ging een tijdje goed) en nu gaat het echt weer perfect. Wij hebben altijd kruidvat luiers gehad

3 maanden geleden

Reactie op esmeedelang

Wij hadden dit idd ook een tijdje en zijn toen toch weer een maat terug geg ...
Bedankt voor de tip! Ik had dan etos ook dit geprobeerd van 5 naar 5+ en toch weer met 5.. maar gekke is snachts is ze droog laatste dagen terwijl vorige week elke nacht raak was.. en nu overdag! Ik ga morgen maar na de kruidvat haha !

3 maanden geleden

Reactie op Liesje98

Okee! Ja ik denk dat wasbare luiers voor ons niks is. We zijn juist nu ook ...
Ik zou die overbroekjes meer zien als kledingbescherming dan als wasbare luier, als je hem over een normale luier draagt; ipv al je kleding was je alleen dat overbroekje als de normale luier doorlekt. Maar snap dat je liever helemaal niet doorlekt ;)

3 maanden geleden

Rascal and friends daar is onze meid nog nooit doorheen gelekt. Overdag gebruiken we de broekjes van de Etos en 's nachts rascal and friends. Kan het zijn dat jullie dochter het ophoudt en dan ineens plast? Dan kan een luier het qua snelheid en hoeveelheid niet aan qua opname.

3 maanden geleden

Reactie op Sufjuffie

Rascal and friends daar is onze meid nog nooit doorheen gelekt. Overdag geb ...
Die ken ik niet! Zal ze is Googlen, daarbij geen idee of ze dat doet lijkt niet zo! Maar wie weet kan maar zo

3 maanden geleden

Reactie op Liesje98

Die ken ik niet! Zal ze is Googlen, daarbij geen idee of ze dat doet lijkt ...
Mocht je in de buurt van de grens met Duitsland wonen is het voordeliger om naar de DM te gaan. Grotere verpakkingen en goedkoper dan in Nederland

2 maanden geleden

Kijk niet te veel naar het aantal kilo's, maar naar de pasvorm van de billen. Die van ons is nog geen 11 kg en heeft al maat 6. Te kleine luiers lekt ze door bij plas en poep.

2 maanden geleden

Hier Kruidvat luiers en vaak een maat groter dan aangegeven, ze weegt nu ongeveer 12 kg en zit al een tijd in maat 5+

2 maanden geleden

Hier inderdaad ook Rascal en friends, zijn echt top!

2 maanden geleden

Wij hebben nu de luierbroekjes van de Jumbo. In maat 5 lekte ze op een gegeven moment ook door. Nu heeft ze maat 6 en ze lekt nooit meer door. Ze overigens 12,5 kg dus zou qua maat daar nog helemaal niet in zitten.