35 Reacties

één jaar geleden

Sudo crème als ik t goed typ heeft bij mij heel erg geholpen

één jaar geleden

Ik heb de nappy balm van dskin baby.. werkt echt mega goed!

één jaar geleden

Bepanthen baby zalf!

één jaar geleden

Sudo creme en pure kokosolie was hier de beste combi!

één jaar geleden

Ik heb als tip van iemand die met baby's werkt maïzena erop doen, werkt hier super. Nu toevallig vandaag ook wat meer last en inmiddels alweer een heel stuk minder rood.

één jaar geleden

Ik vind Bepathen Babyzalf echt heel goed werken!

één jaar geleden

Reactie op Ingrid101

Ik heb als tip van iemand die met baby's werkt maïzena erop doen, werkt hie ...
Maïzaina moet je eigenlijk absoluut niet doen. Aangezien je daar granulomen door kan veroorzaken. Ik gebruik zelf lanoline zalf. Dit is heel vet heeft een fijne werking op de huid en werkt daarnaast als een bescherming tegen nieuwe zuren van bijv. Urine of de ontlasting.

één jaar geleden

Wat wij doen is met een lauw washandje schoonmaken en daarna zwitsal zinkzalf er op smeren. Als het echt niet beter word gebruiken we altijd bepanthen baby

één jaar geleden

Maïzaina moet je eigenlijk absoluut niet doen. Aangezien je daar granulome ...
Ohh dank voor je reactie, dat wist ik niet, nu hebben wij er gelukkig heel weinig last van van rode billetjes maar maïzena doen we er iig niet meer op.

één jaar geleden

Ik hoor ook goede ervaringen over Heilwol. Misschien is dat een idee. Wij zijn zelf vooral fan van Bepanthen.

één jaar geleden

Pure Sheabutter.. Geen toevoegingen of wat dan ook, 100% natuurlijk! Na 1 nachtje smeren hier al veeeeel mjnder rood!

één jaar geleden

Oké hier hebben we met 2 kindjes ondertussen alles al geprobeerd en weet je wat hier het allerbeste werkt? Wanneer je kindje gepoept heeft alles schoonmaken en even laten luchten (10 minuutjes elke keer is al goed). Wij deden ze dan op een matje leggen maar nu ze wat beweeglijker zijn misschien op een handdoek op de grond? Binnen no time waren de rode plekken weg! Wij smeerde erna er ook niks meer op. Hopelijk werkt het ook bij jullie😊

één jaar geleden

Doekjes zonder parfum gebruiken, na dit gebruik wassen met washandje water en drogen handdoek. Deppend wassen en drogen. Daarna kan je het volgende doen; vette zalf, niet de vaseline, cetomacrogol creme kan wel mixen met wat sudocreme en dit erop deppen. Sudocreme zeer licht en weinig gebruiken, je mag het haast biet meer zien op de huid. Veel mensen denken dat je een dikke laag moet gebruiken, dit werkt averechts. Als de roodheid weg is zou je de vette creme nog ff door kunnen smeren

één jaar geleden

Ik ben altijd heel tevreden met Weleda billenzalf voor baby’s. Die werkt heel goed!

één jaar geleden

Reactie op DM87

Ik ben altijd heel tevreden met Weleda billenzalf voor baby’s. Die werkt he ...
Hier ook idd!

één jaar geleden

Afvegen met nat washandje of doekjes zoals waterwipes. In ieder geval geen geparfumeerde natte doekjes of van die “hardere” doekjes. Om de pijn te verlichten is een vette crème het fijnst en om te voorkomen dat het open gaat sudo crème, om het wat uit te drogen. Sudo crème best dun smeren. Misschien was het al gedeeld maar heb niet alles gelezen.

één jaar geleden

Hoi, Wij hadden precies hetzelfde met onze zoon, het bloedde zelfs! 😥😥 Het is een schimmelinfectie bij hem. De huisarts heeft hem Ketoconazol voorgeschreven. Binnen 24 uur was de heftigheid al weg! Ik zal even een foto bijvoegen. Bij twijfel echt bellen!

één jaar geleden

Reactie op Thee86

Hoi, Wij hadden precies hetzelfde met onze zoon, het bloedde zelfs! 😥😥 H ...
Jeetje dat ziet er pijnlijk uit! Fijn dat het nu weer beter gaat

één jaar geleden

Reactie op Purk87

Ik hoor ook goede ervaringen over Heilwol. Misschien is dat een idee. Wij z ...
Inderdaad heel fijn!

één jaar geleden

Reactie op Thee86

Hoi, Wij hadden precies hetzelfde met onze zoon, het bloedde zelfs! 😥😥 H ...
Jeetje, wat heftig! Bij mijn dochtertje is het nog niet zo erg, maar gaat wel die kant op. Morgen gaan we de huisarts weer bellen want met geen enkele zalf wordt het minder. Bedankt voor de tip!