5 Reacties

10 maanden geleden

Mijn lieve, schattige baby wil elke 2h ´s nachts 20ml drinken 😅 niet meer, niet minder.. Baby's zijn raar, dat betekent niet dat jij faalt 😅

10 maanden geleden

Niks van aantrekken. Ik heb een peuter van 2,5 jaar en een baby van 1 jaar. Mijn peuter slaapt nog steeds niet door. Is zo vaak wakker. En ik dacht ook okewat doe ik fout. Bij mijn baby heb ik precies dezelfde dingen gedaan. En hij slaapt wel door. Het verschilt echt per kind hoor. En niet jezelf de schuld geven.

10 maanden geleden

Lieve mama, allereerst doe je niets verkeerd! Blijkbaar heeft hij het nodig. De ontwikkeling gaat zo ontzettend snel. Het ene kindje is het andere niet, zoals je aangeeft. En iedereen die er wat van vindt oor in oor uit. Niet naar luisteren. Hij heeft je gewoon nodig, lekker aan toe geven! Voor je het weet willen ze niet meer knuffelen of kusjes krijgen😘

10 maanden geleden

Ik weet niet of het helpt, maar wij geven onze zoon voordat hij gaat slapen nog een bord met pap te eten. Kan het misschien zo zijn dat hij niet genoeg verzadigd is? En dat hij daarom in de nacht nog om een flesje vraagt? Ik hoop dat je er iets aan hebt. En zoals de anderen ook aangeven je faalt helemaal niet! Je doet het hartstikke goed

10 maanden geleden

Veel ouders zijn niet 100 procent eerlijk omdat ze aan verwachtingen willen voldoen. Voor kindjes is het heel normaal om nachtvoedingen te krijgen dus je doet niks verkeerd. Ook het willen hebben van nabijheid is heel normaal. Mijn dochter is 11 maanden, we slapen samen en ze drinkt soms 1 keer en soms 5 keer en alles is oké. Vertrouw je kindje