13 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik zou er toch echt mee wachten 馃槄 een vriendin van me is hierdoor haar kindje verloren omdat ze dacht dat hij in slaap gevallen was, om hem er uit te halen thuis achter te komen dat hij overleden was馃槗馃槄 nu zeg ik niet dat dat bij jou ook gebeurd maar ik waarschuw in dit soort dingen toch wel ff 2 keer

茅茅n jaar geleden

Reactie op geenidee20

Ik zou er toch echt mee wachten 馃槄 een vriendin van me is hierdoor haar kin ...
Een gewaarschuwd mens telt voor 2 馃檹馃徎 lijkt me verschrikkelijk om dat mee te maken 馃槩

茅茅n jaar geleden

Reactie op geenidee20

Ik zou er toch echt mee wachten 馃槄 een vriendin van me is hierdoor haar kin ...
Jeetje heftig hoor! 馃様

茅茅n jaar geleden

Die van ons is nu 7 maanden en zit ook zo'n 2 weken zelf. Dit doet ze bijna de hele dag (of ze is rond aan het kruipen). Ze blijft maar zo 10 min zonder hulp zitten. Ik ben vorige week voor het eerst met haar naar mijn opa en oma gefietst (zo'n 8 min fietsen). Dit ging eigenlijk best prima en qua tijd vind ik dit voorlopig lang genoeg. Ze kan het makkelijk langer volhouden denk ik, maar het is meer mijn eigen gevoel wat dat tegenhoudt.

茅茅n jaar geleden

Oh ik kan me dit nog z贸 goed herinneren van de eerste. Ik kon echt niet wachten om te gaan fietsen met haar. Uiteindelijk een week ofzo voor die 9 maanden gaan fietsen (5 minuten) en wat vond ik het spannend! Dat nekje krijgt echt flink wat te verduren, niet alleen het rechtop zitten maar ook alle hobbels en bobbels waar je overheen gaat. Kijk er gebeurt natuurlijk niet iets magisch van de ene op de andere dag als ze 9 maanden zijn. De een is er eerder klaar voor dan de ander. Maar er is wel een reden dat 9 maanden wordt geadviseerd. Kijk goed naar je kindje. Persoonlijk zou ik dit nu wel echt te vroeg vinden nog. Mijn jongste is nu 8 maanden en kan al sinds 2 weken staan. Toch wachten we gewoon nog een maandje af. Better safe than sorry in dit geval. Je hebt nog een heleboel vakanties waar je wel samen kan fietsen 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op geenidee20

Ik zou er toch echt mee wachten 馃槄 een vriendin van me is hierdoor haar kin ...
Mijn hemel wat een horror... wat een verschrikkelijk verhaal zeg. Kippenvel all over.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Bobbel

Oh ik kan me dit nog z贸 goed herinneren van de eerste. Ik kon echt niet wac ...
Tuurlijk! Was gewoon meer een vraag hoor. 鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Tuurlijk! Was gewoon meer een vraag hoor. 鈽猴笍
Oooh ja ik bedoel het ook echt niet rot! Want ik kan me juist echt nog supergoed herinneren hoe graag ik wilde gaan fietsen samen haha!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Bobbel

Oooh ja ik bedoel het ook echt niet rot! Want ik kan me juist echt nog supe ...
Jaaaa. 鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Wij hebben een steco baby. Daar kan de maxicosi in, en je fietst heerlijk rond. Veert goed, dus is veilig voor de baby in onze ervaring!

茅茅n jaar geleden

Kan hij zelfstandig van lig naar zit komen? Bij babyskils wordt dit aangegeven als richtlijn om te mogen fietsen

茅茅n jaar geleden

Reactie op Notonlyamom

Kan hij zelfstandig van lig naar zit komen? Bij babyskils wordt dit aangege ...
Jaa kan hij. Vandaar mijn twijfels. Maar thuis hebben we een bakfiets met een zitje, maar dat is anders op vakantie. Maar we gaan het niet doen. 馃槉

茅茅n jaar geleden

Jaa kan hij. Vandaar mijn twijfels. Maar thuis hebben we een bakfiets met e ...
Bakfiets huren op vakantie?? Ik zou idd op deze leeftijd ook nog voorzichtig zijn met een fietszitje.