73 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op lottesnotte

Kan ook niet wachten! Nog even 4 weekjes wachten (4 maanden!)
Hier ook nog 4 weken wachten. Kijk er zo naar uit!

茅茅n jaar geleden

Wij zijn ook gestart maar dat ze het nou echt lekker vindt 馃槣 Al gaat de brocoli beter als de worteltjes. Hier word ook alles zelf gemaakt via marktplaats zoon foodprocessor gekocht echt ideaal! En wij gaan eerst groente proberen en dan pas fruit aangezien fruit wat zoeter is en deze lusten ze meestal wel. Met 6 maanden is kijken of ze at stukken in de hand wil.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Cil

Wij zijn ook gestart maar dat ze het nou echt lekker vindt 馃槣 Al gaat de br ...
Dit doen wij ook.鈽猴笍 Al nagedacht hoe lang je eerst groente wil proberen voordat fruit erbij komt?馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op Wifol

Dit doen wij ook.鈽猴笍 Al nagedacht hoe lang je eerst groente wil proberen voo ...
Ik doe nu 3 a 4 dagen de zelfde groente denk met 5 maanden fruit Mischien iets eerder volgende hapje word bloemkool

茅茅n jaar geleden

Wij zijn ook al een paar dagen begonnen. We doen in de ochtend een paar hapjes fruit, einde middag/begin avond een paar hapjes groente. 3 谩 4 dagen hetzelfde, en dan andere fruit en groente.

茅茅n jaar geleden

Wij een weekje wortel gedaan en nu een weekje courgette proberen 鈽猴笍 zo grappig die gekke vieze gezichten die ze kan trekken tijdens de hapjes

茅茅n jaar geleden

Reactie op Cil

Ik doe nu 3 a 4 dagen de zelfde groente denk met 5 maanden fruit Mischien i ...
Oeh. Bloemkool was hier geen succes 馃槀

茅茅n jaar geleden

Reactie op Tinkerbell1993

Oeh. Bloemkool was hier geen succes 馃槀
Hahaha die foto is goud waard!

茅茅n jaar geleden

Hier eerste hapje in de maak!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Marloes712

Hier eerste hapje in de maak!
Groot succes

茅茅n jaar geleden

Mijn zoon is nu 3 maanden maar hij heeft echt interesse in mijn eten. Hij volgt alles en doet ook echt zijn mondje al open. Is er iemand die ook al wat eerder is begonnen met vaste voeding? Stiekem laat ik hem soms wel wat likken van mijn ijsje of op een korstje van een boterhammetje zuigen hihi.

茅茅n jaar geleden

Ik kreeg van de week als tip van een collega om de verschillende elementen van een voeding los in te vriezen zodat je, tegen de tijd dat ze toe zijn aan meer dan 1 soort groente of fruit per keer, je makkelijk steeds andere combinaties kunt maken. Verschillende zakjes met per stuk 1 soort blokjes bevroren groente/fruit/etc waar je er elke keer uit verschillende zakjes een blokje uit kunt pakken en combineren naar hartelust. Super goed idee! Ik was zo ver gekomen als invriezen per blokje maar had nog niet verder nagedacht 馃憣goeie tip voor wie hem wil!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Qkct

Mijn zoon is nu 3 maanden maar hij heeft echt interesse in mijn eten. Hij v ...
He he! Denk dat ieder kindje verschillend is aan het toenzijn van vast voedsel. Maar jij kent je kindje het beste. Vraag me alleen wel af wat voor een ijsje je hem laat proeven?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Qkct

Mijn zoon is nu 3 maanden maar hij heeft echt interesse in mijn eten. Hij v ...
Vanuit voedingscentrum maar ook CB: Het is belangrijk dat je niet eerder of later (dan 6 maanden) begint met de eerste hapjes. Als je eerder dan 4 maanden begint, is het spijsverteringskanaal van je kleine nog niet klaar voor vast voedsel. Dit kan zorgen voor voedselovergevoeligheid, zoals聽koemelkallergie.

茅茅n jaar geleden

Reactie op lottesnotte

He he! Denk dat ieder kindje verschillend is aan het toenzijn van vast voed ...
Een waterijsje.

茅茅n jaar geleden

Reactie op FMA NJBF

Vanuit voedingscentrum maar ook CB: Het is belangrijk dat je niet eerder of ...
Gelukkig heeft hij tot nu toe nergens last van. Ik let ook wel op met wat voor dingetjes ik hem geef.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Marloes712

Ik kreeg van de week als tip van een collega om de verschillende elementen ...
Dat lijkt denk ik op de methode van "mama roos kookt". Heeft iemand haar 60 dagen plan gekocht? Of andere ebooks van haar?

茅茅n jaar geleden

Hoe gaan alle oefenhapjes ? Ik merk dat hij hier echt minder goed poept ervan en daardoor mega krampjes weer heeft ! Hij is 4,5 maand

茅茅n jaar geleden

Hm, ik ben niet heel positief tot nu toe. Peer ging goed (3 dagen), maar zojuist wat wortel gegeven en alles kwam eruit incl halve fles. Dus misschien weer even een paar dagen pauze? Twijfel een beetje.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Winterbaby22

Hm, ik ben niet heel positief tot nu toe. Peer ging goed (3 dagen), maar zo ...
Wij zijn ook weer even gestopt .. ook al gaan de hapjes er goed in, Merk dat z鈥檔 darmen er mega van slag van worden! Veel krampen en 1x in de 5/6 dagen poepen