9 Reacties

één jaar geleden

Zolang hij goed alert is, niks aan de hand. Zolang hij doet wat hij normaal doet lekker laten. Vertrouw je het niet zou ik gewoon voor alle zekerheid de huisarts even bellen. Een keer extra kijken kan geen kwaad.

één jaar geleden

Zolang hij alert is, zou ik het niet verdacht vinden maar bij twijfel altijd de huisarts even bellen. Liever een keer te veel dan te laat!

één jaar geleden

Als je echt gelooft dat er hoofdtrauma kan zijn, dan raden ze gewoonlijk aan om hem goed in het oog te houden en 24h lang de baby elke 2h wakker te maken

één jaar geleden

Dit is echt geen vraag voor een forum. Bel je huisarts of de huisartsenpost

één jaar geleden

Die van mij was laatst ook gevallen. Toch huisarts gebeld (al was het maar voor m'n eigen gemoedsrust). Zij adviseerde toch een wekadvies voor de zekerheid. Dat hij gelijk begon te huilen nadat hij gevallen was, was een goed teken zei ze. Kunt altijd even de ha (post) bellen of voor de zekerheid de kleine nu om de 2u wakker maken tot de 24u voorbij zijn vanaf de tijdstip van de val gerekend. Dan speel je zeker op safe.

één jaar geleden

Reactie op Ambermartensx

Die van mij was laatst ook gevallen. Toch huisarts gebeld (al was het maar ...
Precies dit hou het in de gate vooral snachts

één jaar geleden

Onze kleine meid was ook gevallen. Ze sliep ook ineens heel veel maar no worries. Het kwam door schrik van de val. Niet omdat er iets aan de hand was. Goed in de gaten houden. Wij zijn toen naar de HA post geweest voor een check. Ze gaven aan dat het goed was dat ze gelijk begon te huilen, ze at gewoon en was alleen heel moe. Ze doen verder geen onderzoek in het ziekenhuis vertelde ze. Bij braken moesten we aan de bel trekken. Voor de hoofdpijn kregen we nurofen mee.

één jaar geleden

Hier is hij ook al een paar keer met zn hoofd op de grond gevallen.. zelfs van mn bed een week of 3 geleden 😖😖 Zolang hij goed aanspreekbaar is, wakker te maken en niet gaat braken is er weinig aan de hand.. Maar oohhh het is zo verschrikkelijk om ze zo te zien!!

één jaar geleden

Hoe is het nu met de kleine? ☺️