5 Reacties

9 maanden geleden

Nou vind het gemeen en nergens op slaan volgens mij is mijn dochtertje zwaarder!! En iedereen vind haar heeel schattig.

9 maanden geleden

Heeel herkenbaar! Maar dan andersom.. mijn dochtertje is gisteren 1 geworden en weegt net 7 kilo en zit in maat 68 en is ook niet lang, mij wordt telkens gevraagd of ze wel genoeg eet terwijl alles wat ik haar aanbied opgegeten wordt. Heel vermoeiend 馃槗

9 maanden geleden

Ons zoontje is 10 kilo en 73 cm.. eerlijk ik zeg ook Ja hij ziet er goed uit en ik ben er blij mee, zeker nu zoveel kindjes steeds ziek zijn (onze is ook heel ziek geweest) hebben ze net wat meer bij te zetten 鉂わ笍 Hoor van iedereen ook dat zodra ze beginnen met lopen ze hun spekkies zo kwijt zijn 馃槝

9 maanden geleden

Herkenbaar! Zoontje van 11 maanden en ruim 12 kilo (12,4 geloof ik). Hij krijgt ook nog 3 flessen, wel aan het afbouwen, maar hij is ook erg beweeglijk en heeft het gewoon nodig. Al raak ik er ok onzeker van hoor! Ben ook benieuwd wat ze straks op het cb gaan zeggen.

9 maanden geleden

Wat vervelend om dat te horen te krijgen. Ik zou toch kijken hoe je tegen de belangrijke mensen om je heen (zoals je moeder) op een nette en duidelijke manier kunt zeggen dat je dit niet wilt horen. Nu begrijpt je zoontje het gelukkig nog niet, maar lijkt me erg vervelend als er later eventueel dingen over zijn uiterlijk worden gezegd op zo鈥檔 manier.