21 Reacties

één jaar geleden

Vulpes MAX via Bol.com, vergelijkbaar met Elvie, maar wel een stuk goedkoper!

één jaar geleden

Kolvy, super ding! Te koop bij bol.com en echt ideaal! Ook de goedkope versie van elvie. Reviews van elvie vond ik tegenvallen en ben naar een goedkoper alternatief opzoek gegaan

één jaar geleden

Ik heb nutrea. Echt een top ding. Nederlands merk

één jaar geleden

Ik heb de medela freestyle, hij bevalt heel goed maar ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal… enige nadeeltje vind ik dat ze zeggen dat hij doorzichtig is (zodat je kunt zien of je tepel goed in het midden zit enzo) maar dat hij altijd beslaat😅. Je ziet wel hoeveel melk je al hebt afgekolfd, volgens mij zie je dat bij de ‘helemaal niet doorzichtige’ niet

één jaar geleden

Ik heb de youha kolf bevalt top maar inderdaad doorzichtig beslaat maar de goedkopere variant voor een dubbele kolf

één jaar geleden

Medela freestyle gehad, werkt prima! Alleen wat minder handig met de BH en grote stukken/kolf etc. Ik heb nu een goedkopere variant van de Elvie. De Horigen, voor in de BH. Heel Chill, hoef je je niet uit te kleden, kan veel gemakkelijker in bijzijn van anderen evt. Zelfs tijdens autorijden oid. Succes!

één jaar geleden

Ik zelf gebruik de horigen dubbele borstkolf. Ivm gevoelige huid is deze ideaal. Zeer zacht. Hij is draadloos maar zit wel appart kastje. Dus niet zoals een evie. Vriendin geeft wel goeie recensie over de evie.

één jaar geleden

Ik heb de horigen wearable. Ben er erg tevreden over!

één jaar geleden

Het is zo persoonlijk welke goed werkt, ik zou een kolfconsult aanvragen bij een lactatiekundige, dan kun je er meerdere uitproberen en vaak ook meteen met korting aanschaffen, wordt vanuit veel aanvullende verzekeringen zelfs vergoed!

één jaar geleden

Youha. Geweldig is ie

één jaar geleden

Twee jaar geleden bij de oudste begonnen met de Elvie, maar deze vond ik toch niet fijn in gebruik en niet zo krachtig. Nu de Elvie Stride net een weekje in gebruik en ben zeer tevreden! Makkelijk schoonmaken, lekker krachtig, makkelijk te bedienen. De Youha vond ik geen geweldige pasvorm, lomp plastic en bij het testen al twee keer een kleine niet ernstige technische storing, bekend bij Youha begreep ik. De Medela vond ik een goede concurrent, maar de pasvorm, kracht en vormgeving van de Elvie Stride vond ik beter.

één jaar geleden

Ik heb zelf de Elvie en eigenlijk alleen maar lof hierover. Klein, maakt weinig geluid en draadloos. Je kan hem zo in je (voedings) bh doen en het valt niet op. Het enige nadeel is dat hij vrij prijzig is. Maar ik vind het hem 100 procent waard.

één jaar geleden

D

één jaar geleden

Nutrea handsfree, vind hem erg fijn. Goed betaalbaar, fijn zacht materiaal. Productie bij mij net zoveel als bij Medela Flex. En wat ik ook belangrijk vond maar 3 onderdelen in elkaar te zetten/schoon te maken.

één jaar geleden

Ben bezig met een andere bestellen, zouden jullie meteen dubbel doen of eerst enkel om te proberen? Kan ze namelijk niet retourneren

één jaar geleden

de vulpes die hier ook al genoemd wordt is fantastisch!

één jaar geleden

Sinds vorige week de Medela freestyle draadloos . Ideaal ! Krachtiger dan de Elvie & makkelijk schoon te maken ! Wel wat prijzig

één jaar geleden

Reactie op Splinter1234

Vulpes MAX via Bol.com, vergelijkbaar met Elvie, maar wel een stuk goedkope ...
Heb deze besteld nu. Ben benieuwd. Heb nu de Medela 2dehands maar vind deze heel luid en onhandig dat het niet draadloos is.

één jaar geleden

Ik zit hier ook aan te denken...aan de ene kant vind ik het zonde van mijn "oude" kolf en aan de andere kant twijfel ik omdat ik vrij grote borsten heb.. Meer mama's met een flinke cup? Kolft het dan nog fijn? Ik heb ongeveer 80i

één jaar geleden

Reactie op Bobbel

Ik zit hier ook aan te denken...aan de ene kant vind ik het zonde van mijn ...
Ik heb e/f en bij mij blijft t redelijk goed zitten eigenlijk soms verschuift het iets vooral kolf maar tepel blijft netjes vacuüm zitten.