Hi,
Even benieuwd of iemand al leuke vlechtjes, staartjes of andere dingen in het haar van hun dochter kunnen maken.
Foto's erbij zijn leuk! 馃檪
Ik maak nu staartjes of doe er en speltje in, haarbandjes trekt ze ze er tegenwoordig uit.
Ik probeer altijd van alles, knotjes, palmboomtjes馃ぃ, twee staartjes een staartje. Een tip voor die zwarte elastiekjes doe wat babyolie erop smeren, dan gaan ze er veel makkelijker uit en trek je niet aan haar haartjes. Werkt echt super
Wat mooi! Hoe zet je die vlechtjes vast aan het eind? Met een speldje?
Ik heb de speldjes bij de Wibra of Zeeman gekocht. Maak onderin gewoon een staartje met een elastiekje en net daarboven doe ik de strikjes. Met de juiste afleiding blijft ze inmiddels prima zitten. We zijn dan ook al begonnen toen ze 7 maanden was met staartjes maken. Ze weet wellicht niet beter. Haha
Wat mooi allemaal! 鈽猴笍 Ik vraag me af hoe jullie het voor mekaar krijgen om het haar mooi naar achter/boven te kamen om het staartje te maken? Ik probeerde het onlangs bij mijn dochter met gel maar dat ziet er echt heel vettig uit, maar ik vond het wel al heel schattig ol te zien 馃槃maar dus zonder gel vallen haar haartjes altijd terug naar voren en lukt het niet om mooi in een staartje te krijgen. Iemand een tip?
Oh kei schattig is dat 鈽猴笍 En maakte je het dan nat of deed je er iets ander ...
Ja, we hebben een plantenspuit voor haar haren. Ik spuit het inderdaad dan nat en elastiekje erom. Of ik deed het met de babygel van Zwitsal. Dat kam je er zo weer uit.
Ah okeee dat ga ik ook eens proberen dan 鈽猴笍 en die gel, lijkt die niet vett ...
Nee die gel gaat er binnen een uur ofzo ook alweer uit. Soms dacht ik dat ik de hele tube erin moest doen om wat model te houden馃槤. Nee, grapje.. maar voor haartje te doen is het lekker spul. Om het echt strak te houden moet je toch echte gel hebben maar dat doe ik liever niet altijd.