64 Reacties

3 maanden geleden

Meestal 1 staartje a la palmboom of speldjes

3 maanden geleden

Vandaag 2 speldjes

3 maanden geleden

Ik probeer altijd van alles, knotjes, palmboomtjes馃ぃ, twee staartjes een staartje. Een tip voor die zwarte elastiekjes doe wat babyolie erop smeren, dan gaan ze er veel makkelijker uit en trek je niet aan haar haartjes. Werkt echt super

2 maanden geleden

Wij kunnen inmiddels vlechten

2 maanden geleden

Ze heeft er niet altijd zin in maar met de juiste afleiding lukt het

茅茅n maand geleden

Reactie op CRLS2010

Wij kunnen inmiddels vlechten
Wat mooi! Hoe zet je die vlechtjes vast aan het eind? Met een speldje?

茅茅n maand geleden

Reactie op LD86

Wat mooi! Hoe zet je die vlechtjes vast aan het eind? Met een speldje?
Ik heb de speldjes bij de Wibra of Zeeman gekocht. Maak onderin gewoon een staartje met een elastiekje en net daarboven doe ik de strikjes. Met de juiste afleiding blijft ze inmiddels prima zitten. We zijn dan ook al begonnen toen ze 7 maanden was met staartjes maken. Ze weet wellicht niet beter. Haha

茅茅n maand geleden

Onze dochter heeft nog steeds te weinig haar om er iets mee te kunnen doen 馃ゲ

茅茅n maand geleden

Hoe zorgen jullie ervoor dat ze rustig zitten? Onze meid vindt het niets al dat gepruts aan haar haar馃ぃ

茅茅n maand geleden

Reactie op Sufjuffie

Hoe zorgen jullie ervoor dat ze rustig zitten? Onze meid vindt het niets al ...
Ik doe het tijdens het ontbijt, dan kan ik wel heel even een staartje maken terwijl ze eet 馃槈

茅茅n maand geleden

Reactie op Sufjuffie

Hoe zorgen jullie ervoor dat ze rustig zitten? Onze meid vindt het niets al ...
In haar stoeltje zetten en dan geef ik haar een borsteltje en haar knuffels dan gaat ze daar de haren van doen.

茅茅n maand geleden

Wat mooi allemaal! 鈽猴笍 Ik vraag me af hoe jullie het voor mekaar krijgen om het haar mooi naar achter/boven te kamen om het staartje te maken? Ik probeerde het onlangs bij mijn dochter met gel maar dat ziet er echt heel vettig uit, maar ik vond het wel al heel schattig ol te zien 馃槃maar dus zonder gel vallen haar haartjes altijd terug naar voren en lukt het niet om mooi in een staartje te krijgen. Iemand een tip?

茅茅n maand geleden

Reactie op Sufjuffie

Hoe zorgen jullie ervoor dat ze rustig zitten? Onze meid vindt het niets al ...
Hier is een tube tandpasta de uitkomst 馃 oh een plantenspuit (met water voor haar haren). Of inderdaad een broodje voor de tv met Juf Roos 馃槤

茅茅n maand geleden

Reactie op Daisy1986

Wat mooi allemaal! 鈽猴笍 Ik vraag me af hoe jullie het voor mekaar krijgen om ...
Toen haar haren nog wat korter waren gebruikte ik meerdere elastiekjes. Anders bleef het inderdaad ook niet zo goed zitten.

茅茅n maand geleden

Ik heb een poging gedaan om te matchen鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Reactie op CRLS2010

Toen haar haren nog wat korter waren gebruikte ik meerdere elastiekjes. And ...
Oh kei schattig is dat 鈽猴笍 En maakte je het dan nat of deed je er iets anders op om het mooi samen te krijgen?

茅茅n maand geleden

Reactie op Daisy1986

Oh kei schattig is dat 鈽猴笍 En maakte je het dan nat of deed je er iets ander ...
Ja, we hebben een plantenspuit voor haar haren. Ik spuit het inderdaad dan nat en elastiekje erom. Of ik deed het met de babygel van Zwitsal. Dat kam je er zo weer uit.

茅茅n maand geleden

Reactie op CRLS2010

Ja, we hebben een plantenspuit voor haar haren. Ik spuit het inderdaad dan ...
Ah okeee dat ga ik ook eens proberen dan 鈽猴笍 en die gel, lijkt die niet vettig dan?

茅茅n maand geleden

Reactie op Daisy1986

Ah okeee dat ga ik ook eens proberen dan 鈽猴笍 en die gel, lijkt die niet vett ...
Nee die gel gaat er binnen een uur ofzo ook alweer uit. Soms dacht ik dat ik de hele tube erin moest doen om wat model te houden馃槤. Nee, grapje.. maar voor haartje te doen is het lekker spul. Om het echt strak te houden moet je toch echte gel hebben maar dat doe ik liever niet altijd.

茅茅n maand geleden

Meestal ben ik de makkelijke moeder, 2 staartjes. Vandaag een paar meer 馃槀