5 Reacties

9 maanden geleden

Ik doe dit bij mijn dochter ook en mijn ouders hebben dit ook altijd bij ons gedaan! En we hebben geen last gehad van onze tandjes of gebit

9 maanden geleden

Er zal vast ergens een kern van waarheid inzitten, maar ik vind dat het moet kunnen. Zelf heb ik een goed gebit en ook ik heb de fles ook altijd nog gehad, doen wat je nu doet is goed lieve mama!🩷

9 maanden geleden

Mocht het je troosten: wij poetsen vaker niet dan wel en als we poetsen, dan is dat in de ochtend. Mijn kind krijgt geen flesvoeding meer maar na het eten 's avonds gaat ze al vrij snel naar bed en we vergeten het steeds. Heb hier echt geen seconde van wakker gelegen nog. Ik vond de laatste maanden het avondritueel al zo chaotisch dat tanden poetsen eraan toevoegen nog wel een keer komt. Ze heeft ook nog nauwelijks tanden. Tandarts zei dat dit allemaal niet zo heel veel uitmaakt voor zulke jonge kindjes.

9 maanden geleden

Heb mijn tandarts gevraagd of dit een probleem was; poetsen na het avondeten, hierna nog een fles melk. Volgens haar was het op deze leeftijd geen probleem. 1x poetsen per dag is prima, tijdstip maakt niet uit!

9 maanden geleden

Ik vergeet standaard de tanden te poetsen van mn zoontje nu net 1jr. Maar hij drinkt ook nog snachts en overdag eet/drinkt hij ook de hele dag dus wat nou het nut van tanden poetsen op deze leeftijd is weer ik ook niet.. sowieso zijn het de melktanden, dus die wisselen ook vrij snel weer mocht er toch een probleem ontstaan (wat ik niet verwacht)