7 Reacties

één jaar geleden

Ah wat naar! Ik zou haar wat lauwe thee geven, En een droge cracker! Straks even contact met huisarts ivm vele spugen kan nooit kwaad! Sterkte

één jaar geleden

Borstvoeding is eigenlijk het meest natuurlijk voor het maagje van je kindje. Daarnaast past jou melk zich aan aan de behoefte van het kind. Met regelmatig slokjes van de borst krijgt ze eigenlijk het vocht met daarin gelijk de juiste eigenschappen wat ze nodig heeft en t is licht verteerbaar. Ik zou haar dus onbeperkt toegang geven tot de borst. Een zetpil kan je geven zodra het kind pijn heeft of zich niet comfortabel voelt. Maar dit hoef je niet te geven tegen alleen koorts bijv. Omdat het juist een natuurlijke reactie van het lichaam is om de ziekteverwekker te doden. Dus t liefst laat ik altijd t lichaam gewoon zn werk gaan als mijn kindjes er zelf niet onder lijden. https://www.thuisarts.nl/koorts-bij-kinderen/mijn-kind-heeft-koorts Op deze website staat bij meer informatie een boekje waarin staat op welke signalen je alert moet zijn en wat je dan moet doen. Ik hoop dat je er iets aan hebt en dat je kindje snel beter is!!❤️‍🩹

één jaar geleden

Steeds kleine beetjes laten drinken. Zetpil helpt hier wel als hij ziek is.

één jaar geleden

Ahwww wat vervelend! Ik zou borstvoeding geven naar behoefte, al is dat 10x per dag. Als ze maar vocht binnen krijgt, zodat ze niet uitdroogt. Verder kun je misschien komkommer bijvoorbeeld aanbieden mocht ze wat willen eten. Bij koorts is een paracetamol niet altijd nodig, maar let wel goed op haar lichaamstemperatuur zodat je haar niet té warm kleed bijvoorbeeld. Je kunt altijd de dokter even bellen, maar als ze goed eet, levendig is en genoeg plasluiers heeft kunnen ze vaak niet zo veel doen. Maar zou zeker even bellen om te overleggen. Beterschap!

één jaar geleden

Een luchtbevochtiger id kamer helpt doorgaans ook

één jaar geleden

Heel erg bedankt voor jullie tips! Ze drinkt gelukkig goed aan de borst, spuugt het na een tijdje wel weer uit maar dan is er gelukkig al iets opgenomen door haar lichaam. Zojuist heeft ze ook wat fruithap op, verder wil ze niks. De dokter zei dat ze ook oorontsteking heeft en griep😞

één jaar geleden

Reactie op Lucie90

Heel erg bedankt voor jullie tips! Ze drinkt gelukkig goed aan de borst, sp ...
Ach gossie, germ! Heel veel beterschap, hopelijk voelt ze zich snel beter!