14 Reacties

één jaar geleden

Ik herken dit inderdaad ook van mijn dochter, die momenteel in sprong 7 zit. Bij haar blijft het (gelukkig bij 2/3keer). Ik herken dit wel met toen zij oorontsteking had, heb je dit toevallig al na laten kijken? (Ze had dit zonder koorts) en de het was elke keer alleen ‘s nachts drama.. Je kan ect op dat eerste dingetje van zijn oor drukken, als die dan een kik geeft weet je voor jezelf al dat het zo is!

één jaar geleden

Reactie op esmeedelang

Ik herken dit inderdaad ook van mijn dochter, die momenteel in sprong 7 zit ...
Hij slaapt nu, dus ik ga het zo even checken. Dank je wel. 😊

één jaar geleden

Reactie op esmeedelang

Ik herken dit inderdaad ook van mijn dochter, die momenteel in sprong 7 zit ...
Ik heb dit gedaan, hij moet er niet om huilen, maar duwt mijn hand wel weg.

één jaar geleden

Ik herken dit ook, mijn zoontje is ook 10 maanden. En sinds een week is het drama met het slapen. Hij is helemaal overstuur als die naar bed moet. In de nacht meerdere keren huilend wakker. Het maakt niet uit, als die bij mijn in bed ligt. Voorheen had die wel moeite met zelf in slaap vallen. Maar hij viel wel rustig in slaap.

één jaar geleden

Ik heb dit gedaan, hij moet er niet om huilen, maar duwt mijn hand wel weg. ...
Dat deed mijn dochter toen ook idd en een ongemakkelijk gezicht bij trekken

één jaar geleden

hier ook 10 maanden, sinds kort, wil die weer een extra voeding soms 23.30 al soms later en dan 6.00 weer.. het is dan ool echt huilen em troosten werkt niet, echt honger heeft ie. nu was het 1.00 en toen wel doorgeslapen tot 7.30.

één jaar geleden

Reactie op djane993

hier ook 10 maanden, sinds kort, wil die weer een extra voeding soms 23.30 ...
Misschien een extra fles overdag of tijdelijk de flessen die je geeft wat ophogen?

één jaar geleden

Het is al eerder genoemd maar ik herken dit ook van oorontsteking! Onze kleine van 9.5 maand heeft het helaas al 2x gehad en dan vooral snachts huilen huilen huilen. Zo zielig. Toch maar huisarts geweest toen en bleek ie zelfs dubbele oorontsteking te hebben. Afgelopen week weer aan 1 oortje. Moeite waard om even te laten checken! Succes! Liefs

één jaar geleden

Reactie op AmberH2022

Het is al eerder genoemd maar ik herken dit ook van oorontsteking! Onze kle ...
Waar merkte je nog meer aan dat ze een oorontsteking had?

één jaar geleden

Reactie op Vandenberge

Waar merkte je nog meer aan dat ze een oorontsteking had?
Nou ook wel grijpen naar 1 oortje. Hij bleef goed drinken maar ook wel wat verhoging. Dus toen naar de huisarts en die keek meteen in zn oortjes

één jaar geleden

Nog steeds drama hoor hier! Om de 3 uur wakker huilend, bijt ook uit woede. Langste achter elkaar wat hij sliep was 5 uur. Ik snap er echt zo niks meer van. Overdag nu ook slaapjes van 45 min. En in de avond niet moe. 🤷🏼‍♀️😔

één jaar geleden

Ik heb alles nog eens terug gelezen en ik wil best nog wel wat tips geven? Ik heb je even een vriendschaps verzoek gestuurd

één jaar geleden

Mijn dochter is van 23-12 (uitgerekend 31-12) en zit midden in sprong 7. Dit samen met de 9 maanden slaapregressie én doorkomende kiezen was hier een hel afgelopen week. Precies alles wat jij beschrijft. Laten we hopen dat ze er nu door is want ze slaapt nu al twee nachten weer lekker door.

één jaar geleden

https://www.slaaptipsvoorbabys.nl/slapen/slaapregressie-9-maanden/#:~:text=Een%209%20maanden%20slaapregressie%20heeft,zijn%20eigen%20tijd%20en%20manier.