20 Reacties

vor einem Jahr

Kan me voorstellen dat dit je hart breekt. 馃ズ Dikke knuffel voor jullie. 馃グ

vor einem Jahr

Hoe wist je dat het RS virus is? Ons zoontje is momenteel ook ziek zelfde symptomen en ziet er idd net zo ziek uit.

vor einem Jahr

Het heerst in de kinderopvang. Ook ontstoken ogen hebben wij nu heel erg op het werk.

vor einem Jahr

Reactie op iiiertje

Hoe wist je dat het RS virus is? Ons zoontje is momenteel ook ziek zelfde s ...
Omdat ik zelf een analist virologie ben en een sample bij hem afgenomen heb en getest heb op mn lab 馃き (heeft het werk toch nog een voordeel馃槄)

vor einem Jahr

Reactie op Qkct

Het heerst in de kinderopvang. Ook ontstoken ogen hebben wij nu heel erg op ...
He bah! Ook beterschap voor jullie!

vor einem Jahr

Reactie op Firsttimemomx

Kan me voorstellen dat dit je hart breekt. 馃ズ Dikke knuffel voor jullie. 馃グ ...
Dankjewel! 馃

vor einem Jahr

Veel beterschap, hier ook een mannetje met RS virus. Heeft net buikgriep gehad en nu E RS. Hij hoest z'n longen uit z'n lijf en koorts ook is hij heel benauwd.

vor einem Jahr

Pfff herkenbaar! Alleen was de kleine hier we ook nog super benauwd bij, dat was heel eng. Kon zijn ribben tellen heel de buik trok naar binnen met ademen. Zijn bij de HAP moeten komen en hebben een puffer gekregen die lijkt te helpen gelukkig. Beterschap met de kleine!!

vor einem Jahr

Oooo wat sneu!! Beterschap allemaal 馃崁

vor einem Jahr

Reactie op Tess_00

Veel beterschap, hier ook een mannetje met RS virus. Heeft net buikgriep ge ...
Ook veel beterschap voor jullie!

vor einem Jahr

Reactie op Lilizzy

Oooo wat sneu!! Beterschap allemaal 馃崁
Dankjewel!馃

vor einem Jahr

Pfff herkenbaar! Alleen was de kleine hier we ook nog super benauwd bij, da ...
Dankjewel! Jullie ook veel beterschap馃

vor einem Jahr

Reactie op XxmarissiexX

Omdat ik zelf een analist virologie ben en een sample bij hem afgenomen heb ...
Wat leuk om nog een analist hier tegen te komen. Ik ben zelf ook analist bacteriologie/virologie 馃槉. Ik hoop dat je kleintje snel weer beter mag worden. Ellendig virus voor die kleintjes 馃槙

vor einem Jahr

Ahh wat naar al die zieke kindjes馃槩 hier ook flink verkouden geweest maar nu gelukkig weer bijna opgeknapt. Was denk ik geen rs, kleintje is niet benauwd geweest wel flink neusverkouden. Veel sterkte voor al jullie hummeltjes!

vor einem Jahr

Reactie op Chantal000

Wat leuk om nog een analist hier tegen te komen. Ik ben zelf ook analist ba ...
Oh wat leuk! Je hoort het idd niet vaak! Ik hoop het ook, vindt hem zo sneu馃槙

vor einem Jahr

Reactie op Mommyvan3

Ahh wat naar al die zieke kindjes馃槩 hier ook flink verkouden geweest maar n ...
Dankjewel!

vor einem Jahr

Ach wat naar zeg, beterschap. Toen m鈥檔 dochtertje vijf dagen oud was, kreeg ze RS en hebben we negen dagen in het ziekenhuis gelegen met haar. Echt een nare tijd. Hoop dat jullie kindjes er zelf bovenop komen 馃挭馃徑 Maar anders is het alsnog heel goed te behandelen met wat medische hulp.

vor einem Jahr

Ach de schat.. beterschap hoor! En sterkte voor jou mama. Niet leuk om je kindje zo te zien

vor einem Jahr

Reactie op Kornoelje

Ach wat naar zeg, beterschap. Toen m鈥檔 dochtertje vijf dagen oud was, kreeg ...
Oh wat naar! Gelukkig hier geen ziekenhuis en is hij alleen nog maar verkouden馃ぇ Maar hij heeft het wel lekker aan papa en mama doorgegeven馃ぇ

vor einem Jahr

Reactie op Fghj

Ach de schat.. beterschap hoor! En sterkte voor jou mama. Niet leuk om je k ...
Dankjewel! Gelukkig zijn we er al weer aardig boven op, alleen nog verkouden馃ぇ en lekker door gegeven aan papa en mama馃ぇ