7 Reacties

9 maanden geleden

Ik heb het ook een tijd laten liggen weer maar ben nu net weer begonnen, heb nu een andere baan (geen ploegendienst meer) en ik hoop dat ik het hierdoor beter ga kunnen volhouden 🥰

9 maanden geleden

hier lukt het ook niet. 1 a 2 keer vind ik al heel wat !! heb meestal geen oppas en na t werk moet ik hem optijd halen ivm eten en naar bed gaan. ( man werkt in horeca dus die is er niet)

9 maanden geleden

Ik sport 2x in de week en voorheen 5. Ik vind het ook wel genoeg, wil na werk ook nog met mijn dochter zijn en mijn man is ook wel eens weg.

9 maanden geleden

Ik heb eindelijk m’n dansles weer opgepakt en probeer ook vaker de auto bij de opvang te laten staan en naar m’n werk te lopen (de opvang zit dichtbij m’n werk ipv bij huis). Ik ben sowieso al niet zo’n sporter, maar zal wel moeten om de kleine bij te houden 😅

9 maanden geleden

Ik ga nu drie keer in de week. ‘s avonds is mijn partner thuis dus kan ik weg. Gaat eigenlijk wel goed nu. Ik sport met een sportschema, dan weet ik zeker dat ik het lijstje af werk en niet na een half uur denk van… toedels, geen zin meer 😋 ik vind het wel weer steeds leuker worden nu ik wat “fitter” word

9 maanden geleden

Ik ga in principe 2 keer per week en mijn partner ook. Maar afgelopen maanden zijn we zo vaak ziek/niet fit dat het er juist weer niet van komt.

9 maanden geleden

Wij hebben het geluk dat we een zeer complete home gym hebben, dus ik kan 4 keer per week trainen. Tevens wandel ik dagelijks gemiddeld 13-15 km (in verschillende wandelingen). Over het algemeen ben ik erg tevreden met hoe het gaat. Alleen vroeger deed ik ook graag aan vechtsport, en het is me nog niet gelukt om dat in welke vorm dan ook weer op te pakken.