58 Reacties

één jaar geleden

Wij steken haar om de dag in het bad ‘s avonds. Ze heeft een zeer gevoelige huid. Als ze vuil is of veel stoelgang heeft gemaakt natuurlijk die avond dan ook.

één jaar geleden

Ongeveer 2x per week. Maar ook wel vaak bijv maar 1x. Ik schaam me wel als ik dit zo lees...

één jaar geleden

Reactie op maria_1234

Ongeveer 2x per week. Maar ook wel vaak bijv maar 1x. Ik schaam me wel als ...
Hier ook hoor!

één jaar geleden

Een keer de week, of ze moet een keer heel vies zijn. Mijn dochter heeft veel last van eczeem, dus het liefst zo min mogelijk!

één jaar geleden

Elke avond in bad of douche met papa. En na elke ontlasting billetjes wassen. Ze eet zelf en kan er een puinhoop van maken, maar vooral omdat ze echt geniet van het douchen/in bad zitten.

één jaar geleden

Maar één keer per week. Soms zelfs wat minder vaak🤭. En alleen met water. Ze is wel een enorme kliederkont met eten. Want we doen rapley en ze smeert het eten echt tot in haar oren. Dan haal ik het weg met een droog doekje en wassen we haar met een washandje met warm water en cocosolie. Daarna smeer ik haar in met cocosolie en masseer haar even. Dus dat gebeurt wel dagelijks en ze vind het insmeren heerlijk🥰

één jaar geleden

Reactie op Zonnestraal2022×

Maar één keer per week. Soms zelfs wat minder vaak🤭. En alleen met water. ...
Hier qua wassen echt precies hetzelfde (één keer per week of minder, alleen water, rapley). Maar wat betreft de kokosolie; wordt dat niet vettig? Ik krijg er altijd zulk ontzettend vet haar van.. of blijf je uit de buurt van het haar? (Mn zoontje en ik zijn ook blond, dus alles wat je er in smeert ziet eruit alsof t vettig is😅)

één jaar geleden

Sinds de zomerperiode heeft ze elke dag wel een badje. Tweemaal per week wordt ze echt goed gewassen en de andere keren gewoon even spelen in het water. Ze zweet snel omdat zij lange haartjes heeft en ik wil wel dat ze altijd lekker fris in bedje gaat.

één jaar geleden

Reactie op joleina

Hier qua wassen echt precies hetzelfde (één keer per week of minder, alleen ...
Ah ja dat snap ik, op blond haar zie je dat sneller. De cocosolie op de huid trekt bij mijn dochtertje heel snel in. Ik gebruik voor het insmeren denk ik de hoeveelheid van een erwt. Als ik wat meer doe, blijft het eventjes op haar huid glanzen maar trekt na 5 minuutjes in. In haar haartjes smeer ik als laatste gewoon wat ik nog aan mijn handen heb en dan is het niet vettig. Mijn dochtertje heeft wel donkerbruin haar en het is nog heel erg kort. Ik denk ook dat ze net als ik krulletjes kriigt. Krullend haar kan meestal wat meer vet hebben zonder vet te worden/ogen. Als ze in bad/douche geweest is, smeren we flink wat cocosolie op haar lichaam en in haar haartjes. En dan is haar haar een half uurtje een beetje vettig maar daarna wel gewoon weer ingetrokken.

één jaar geleden

Bedankt voor de reacties allemaal 😊 ik douche mijn kindje bijna iedere dag omdat ze enorm knoeit met eten en zeker met de warme dagen koelt ze dan iets af. Ik zet haar in een douchestoeltje en spoel haar met de handdouche, zonder zeep, helemaal af en dat vind ze heerlijk. Ik vroeg het me zo af omdat ze van max 1x in de week onder de douche naar iedere dag is gegaan vanwege de bende met het eten 😳🤣

één jaar geleden

Reactie op maria_1234

Ongeveer 2x per week. Maar ook wel vaak bijv maar 1x. Ik schaam me wel als ...
Waarom, elke dag in bad is niet nodig hoor. Zelfs niet persé beter gezien je dan ook beschermlaagjes weg wast, is voor ons volwassenen ook niet goed. Daarmee zeg ik niet dat mensen die dit wel doen het niet goed doen he. Iedereen doet wat goed voelt. Onze dochter gaat ook 1x per week in bad en de rest met washandje. Haar huidje kan iedere dag badje helemaal niet aan.

één jaar geleden

Iedere dag!!!

één jaar geleden

1x in de week in bad en goed wassen. Verder wanneer het nodig is, vandaag pindakaas in haar haren gesmeerd dus ze is lekker met papa wezen douchen. Na 1x badderen heeft ze idd al een drogere huid dus ik smeer goed iedere keer als ze geweest is.

één jaar geleden

Reactie op Vlindertje3

Een keer de week, of ze moet een keer heel vies zijn. Mijn dochter heeft ve ...
Hier hetzelfde. Ongeveer 1x per week, heel soms 2x

één jaar geleden

Elke dag na het poepen billen wassen Als ze wakker is gezichtje en billen en voor het slapen en om de dag douchen ik vind het ook lekker met dit warme weer dan slaap ze ook fijn

één jaar geleden

Hier elke dag voor we na bed gaan een lekkere bad sessie, ze is er gek op

één jaar geleden

Ik heb vaste dagen. Di, do en zaterdag. Dus 3 x

één jaar geleden

2x per week! Verder iedere dag washandje

één jaar geleden

Ik douche mijn dochter iedere dag. Niet elke dag met zeep, maar wel gewoon even onder de douche om alles weg te spoelen!

één jaar geleden

Nu in de zomerperiode elke dag. Mijn zoontje is nogal een zweter. Niet elke dag met zeep