58 Reacties

één jaar geleden

Gisteren was het zo verschrikkelijk heet. Ik heb haar twee keer gedoucht. - wel zonder zeep (natuurlijk) gewoon even afgespoeld. Ze vond het heerlijk

één jaar geleden

Om de dag

één jaar geleden

Hij gaat hier een tijdje elke dag in bad voordat hij naar bed gaat.

één jaar geleden

Ik douche hem 1x per week en meestal ook 1 of 2 keer in bad met badolie van zwitsal dus geen zeep. Nu met de hitte wel wat meer plus het is een echte smeerpoets met lekkere plooien waar vanalles tussen komt dus als hij echt viezig is dan gaat hij ook vaker

één jaar geleden

Elke avond voor het slapen gaan :)

één jaar geleden

Met dit warme weer elke dag even. Puur om af te koelen. Maar dan zonder zeep

één jaar geleden

Na een dag opvang sowieso (zo’n rare geur daar). Het komt meestal neer op om de dag of om de twee dagen

één jaar geleden

Elke avond gaat ons zoontje onder de douche samen met grote broer.

één jaar geleden

2 a 3x per week Andere dagen wel even wassen met een washandje 😊

één jaar geleden

Jeetje wat gaat die van jullie vaak in bad. Hier maar 1x in de 8-9 dagen ongeveer 😅.

één jaar geleden

Reactie op GKilic

Jeetje wat gaat die van jullie vaak in bad. Hier maar 1x in de 8-9 dagen on ...
Maarr wordt je kindje niet vies door het eten en over de grond kruipen enz?😅 nu het minder heet is douche ik haar een stukje minder dan eerst. Zo’n 2x per week ongeveer

één jaar geleden

Maarr wordt je kindje niet vies door het eten en over de grond kruipen enz? ...
Haha nee niet echt. Alleen haar handjes en gezicht, maar die maak ik gewoon na iedere maaltijd schoon met vochtige doekjes. Ze stinkt ook echt nooit. Mijn zoon van 5 gaat ook maar 1x per week in bad sinds z’n geboorte 🙄.

één jaar geleden

Inmiddels maar weer 1x per week.

één jaar geleden

Elke avond wat met water spelen. Ondertussen is het sinds de zomer (juni) een deel van haar avond ritueel geworden. 1-2 per week wordt ze echt gewassen, de andere avonden gewoon in bad met water spelen. Na haar badje, een flesje en dan slaapje.

één jaar geleden

Om de dag.. is hier echt wel nodig nu ze zelf aan het eten is, dr nekje enzo ook even goed schoonspoelen in bad :-)

één jaar geleden

3x in de week in bad. Zondag, woensdag en vrijdag

één jaar geleden

Reactie op Hi5

Elke avond wat met water spelen. Ondertussen is het sinds de zomer (juni) e ...
Zelfde hier, hoort bij het avondritueel en hij wordt er lekker warm en loom van :)

één jaar geleden

2x per week