4 Reacties

9 maanden geleden

3 flesjes, 2 van 180+6 en 1 van 210+7 en verder krijgt hij water met een klein beetje diksap(ong 200 tot 250ml)

9 maanden geleden

Hier nog 2 of 3 flessen, ochtend 150, avond 180 of 210 en soms wilt hij nog laat in de avond of nacht. Verder aan elk tafel moment uit de beker thee/water soms klein beetje diksap. De hele dag staat er een flesje met water op tafel om te pakken, daar drinkt hij veel uit. Geen idee hoeveel in totaal, maar hij heeft altijd redelijk volle luiers. 😊

9 maanden geleden

Mijn dochtertje is nu 11 maanden. Als ik thuis ben, krijgt ze ongeveer 6 à 7 borstmomenten per dag (inclusief een flesje van 120ml afgekolfde melk). Wij starten binnenkort ook met het aanbieden van water na het eten, maar hebben dit nog niet gedaan (enkel voor de fun). Als ze bij haar grootouders is, wordt het borstmoment van 12u vervangen door een flesje van tussen de 50 ml en 100 ml afgekolfde melk. Ze drinkt dan ook geen melk om 15u (weigert ze steevast). Geen water. Als ze bij de opvang is (2 dagen per week) drinkt ze om 12u en 15u water en geen melk. Ze krijgen trouwens ook soep bij hun puree daar. Ik probeer haar dus minstens 500ml melk per dag te laten drinken, en bij de opvang krijgt ze dan water. We hebben nog geen thee gegeven. 😊

9 maanden geleden

Ik doe maar wat. Er slingert altijd wel een flesje water of thee rond door huis wat ze altijd kan pakken (wel verse hoor no worries :p) en ze krijgt de borst op verzoek. Dat is meestal nog zo’n 3 keer per dag, 5 als je in slaap voeden meetelt. Maar drinken mag dus altijd