9 Reacties

één jaar geleden

weer laten spelen & op een later moment nog eens proberen.. als ze echt moe zijn willen ze op ten duur wel

één jaar geleden

Reactie op Didjaa

weer laten spelen & op een later moment nog eens proberen.. als ze echt ...
Al geprobeerd, ben al 1 uur bezig... 😫

één jaar geleden

Ik kies er dan ook wel eens voor (als dat moment het toelaat) om samen op bed, mijn dochtertje slaapt dan een cyclus +- 30-40 min. op mijn buik en ik pruts even met telefoon ofzo 🙂. Maakt het daarna wel weer gezelliger!

één jaar geleden

Al geprobeerd, ben al 1 uur bezig... 😫
dan lekker laten spelen.. hoe frustrerend voor jou dat ook is! Vanavond maar optijd naar bed..

één jaar geleden

Reactie op Didjaa

dan lekker laten spelen.. hoe frustrerend voor jou dat ook is! Vanavond maa ...
Jaaa, ben bang dat hij oververmoeid raakt ofzo en dan ben je verder van huis..😕

één jaar geleden

Jaaa, ben bang dat hij oververmoeid raakt ofzo en dan ben je verder van hui ...
je zou ook ff samen op bed kunnen proberen.. zoals Mwalsma zegt. Al wil de kleine niet slapen.. die 10/15min in prikkelarme donkere omgeving kunnen ook helpen.. Hier is hij ook regelmatig 5/5,5u wakker tot hij weer naar bed gaat.. niet gezellig maar doe je weinig aan op zo'n moment :/

één jaar geleden

Reactie op Didjaa

je zou ook ff samen op bed kunnen proberen.. zoals Mwalsma zegt. Al wil de ...
Jaaa, wel heel moe is hij maar slapen nope 🫠

één jaar geleden

Wat hier af en toe werkt gewoon laten spelen en dan word ze uiteindelijk moe en wil ze even knuffelen en wat melk drinken dan ligt ze meestal te slapen voor 1,5 tot 2,5 uur. Ze wilt op de opvang ook heel vaak niet slapen en daar doen ze ook.

één jaar geleden

Loedermoeder hier, maar als ik alle opties geprobeerd heb (denk aan: eigen bed, box of samen in bed) dan leg ik hem in de kinderwagen en binnen 10 min is hij weg 🤦🏼‍♀️ hoef ik niet eens voor te wandelen